Business Desktop Client 1.0

Profesjonalne narzędzie wspomagające zarządzanie firmą. Pracująca w systemie serwer-klient aplikacja zawiera m.in. hierarchiczny organizer, hierarchiczny system kadrowy oraz moduł służący do planowania budżetu firmy. W programie zaimplementowano również moduł pomiaru wydajności pracowników (także komunikacja z pracownikami za pomocą wiadomości SMS poprzez wbudowany serwer SMS) oraz szereg funkcji dodatkowych, takich jak baza klientów (rozbudowany moduł CRM), generator raportów, generator wiadomości handlowych i biznesowych oraz moduł obsługujący sieć wewnętrzną Intranet. Ogólnie, w skład programu wchodzą następujące moduły:

- Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)

- Zarządzanie relacjami z klientem (CRM)

- Zarządzanie czasem (PIM + Bim)

- Zarządzanie Budżetem

- Zarządzanie i wydajnością pracy

Program instalacyjny zawiera aplikację kliencką, za pomocą której można korzystać z systemu. Wymiana danych pomiędzy Serwerem a Klientem odbywa się w trybie szyfrowanym, który można wyłączyć zgodnie z potrzebami użytkownika.