DMS Archiwum 12.0.0.0

DMS Archiwum to program przeznaczony do prowadzenia elektronicznego archiwum firmy. Aplikacja pozwala przechowywać w bazie danych wszelkiego rodzaju pliki stanowiące elektroniczną dokumentację materiału archiwalnego uzyskanego z dokumentowania realizowanych zadań, przedsięwzięć. Może to być dokumentacja projektowa, dotycząca realizacji inwestycji, przetargów, działalności produkcyjnej i usługowej. Pliki przechowywane są w bazach danych, do których dostęp mają uprawnieni użytkownicy. Zgromadzone materiały mogą być wysyłane jako załączniki poczty elektronicznej lub udostępniane na określany czas innym użytkownikom programu.

DMS Archiwum może stać się doskonałym narzędziem dla osób zajmujących się archiwizowaniem dokumentacji w firmie. Zautomatyzowany proces skanowania dokumentów pozwoli szybko utworzyć elektroniczne archiwum starszych dokumentów, a funkcje bezpośredniego załączania plików i folderów pozwolą na bieżąco tworzyć archiwa związane z bieżącą działalnością. W programie można zdefiniować dowolna liczbę rejestrów, a w nich dowolne jednostki archiwalne, będące odzwierciedleniem teczek, segregatorów, realizowanych projektów, inwestycji, umów oraz dowolnej dokumentacji.

UWAGA

Po zainstalowaniu wymagana jest aktywacja programu - program połączy się serwerem i pobierze klucz uprawniający do darmowego używania programu przez okres 30 dni.