Kancelaria Madar 2.279

Kancelaria Madar to program który przeznaczony jest do kompleksowej obsługi takich placówek jak biura czy sekretariaty. Jako że może on obsługiwać zarówno jeden, jak też nawet i dziesięć sekretariatów, nadaje się zarówno dla mniejszych, jak i więszych biur. Kancelaria Madar pomaga w łatwym dostępie do poszukiwanych danych - prowadzona jest ewidencja dokumentów i ich statusu (wysłany/otrzymany, odbiorca) wraz z wyszukwiarką pozwalajacą odnaleźc dany przez nazwę kontrahenta, numer dokumentu, datę - a także automatyzację powtarzających się czynności. Aplikacja pozwala na automatyczne adresowanie kopert, wydruk nalepek adresowych oraz zliczanie opłat pocztowych. Prowadzona jest też ewidencja koresponencji.

Kancelaria Madar pozwala także na prowadzenie kampanii dla wielu klientów. Nie brak tu także bazy danych pracowników. O wszystkich zaletach programu można przekonać się osobiście, pobierając jego wersję demo.