Kurs usability 1.2 pl

Publikacja ta to "Kurs usability", czyli poradnik efektywnego projektowania serwisów WWW w formacie PDF.

Kurs adresowany jest do osób związanych z marketingiem, reklamą i PR. Do wszystkich którzy wykorzystują Internet do komunikacji ze swymi klientami, dziennikarzami i otoczeniem biznesowym. Kurs ten szczególną wartość ma także dla osób planujących lub prowadzących działalność handlową w Sieci

Czy zastanawialiście się co decyduje o powodzeniu serwisów WWW? Co sprawia, że użytkownicy chętniej przebywają na niektórych stronach? W głównej mierze decyduje o tym usability, zwane też użytecznością. W moi kursie pokazuję jak budować intuicyjne w obsłudze serwisy i udowadniam jak wielki wpływ ma użyteczność na finalny sukces każdego interaktywnego projektu.

Kurs odpowiada na pytania:

- Co decyduje o efektywności serwisu WWW.

- Jak prowadzić analizę usability i oceniać intuicyjność serwisu?

- Jak skutecznie docierać do klientów, mediów i otoczenia biznesowego poprzez efektywny serwis korporacyjny.

- Jak zwiększać efektywność systemów eCommerce.

- Co to jest współczynnik porzuceń koszyka i jak można go zmniejszać.

- Jak projektować użyteczne serwisy WWW i współpracować z agencją interaktywną.

Forma kursu ma ułatwić szybkie zapoznanie się z nim. Większość informacji została podana w skondensowanej formie dzięki czemu można zapoznać się tylko z wybranymi elementami. Na kilkudziesięciu stronach kursu zawarto mnóstwo przykładów z polskiego Internetu oraz setki praktycznych porad.

Kurs przetesowało kilkadziesiąt osób – zarówno zajmujących się usability profesjonalnie jak i początkujących adeptów tej sztuki. Na podstawie ich opinii wprowadziłem kilkadziesiąt zmian i uważam, że nadszedł już czas by podzielić się kursem z każdym zainteresowanym.