LIVECHAT ContactCenter 5.0.19 pl

LIVECHAT ContactCenter jest programem do internetowej obsługi klienta. Pozwala na prowadzenie chata z użytkownikami przebywającymi na Twojej stronie internetowej, jak też z innymi operatorami. Odwiedzający mogą poprosić o pomoc w dowolnym momencie. Odbywa się to przez kliknięcie na przycisk zaproszenia, znajdujący się na stronie, aby otworzyć okno rozmowy. Nie wymaga to żadnego oprogramowania po stronie klienta. Ten kanał komunikacji internetowej jest bardziej interaktywny i efektywny, niż email, a nic nie kosztuje klienta. ContactCenter zawiera zintegrowany tryb Business Instant Messenger. Jest to kanał wewnętrznej komunikacji w firmie, stworzony na wzór popularnej listy znajomych, lecz na tym kończą się podobieństwa do darmowych komunikatorów. Komunikator biznesowy jest bezpiecznym kanałem wymiany informacji- wszystkie dane są kodowane 128 bitowym kodem. Wszystkie kontakty i rozmowy są zbierane i utrzymywane w centralnej bazie wiedzy, dzięki czemu możesz kontrolować sieć i przepływ danych. Koszt komunikacji wewnętrznej spadnie, ponieważ pracownicy nie będą musieli korzystać z telefonów, by komunikować się nawzajem. Ponadto istnieje opcja utworzenia konferencji między pracownikami. Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, więc nie ma opóźnień w wymianie informacji. LIVECHAT ContactCenter jest rozwiązaniem dla firm pragnących polepszyć jakość świadczonych online usług, podniesieść poziom obsługi klientów oraz zwiększyć sprzedaż.