easyQuickSTEP (64-bit) 14.1.2

easyQuickSTEP to system przeznaczony dla małych i średnich firm, który powstał w celu pomocy w prowadzeniu działalności gospodarczej. Wśród jego funkcji znajdziemy takie rzeczy jak: prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej, zarządzanie gospodarką magazynową, obsługę zamówień zintegrowanych ze sprzedażą, użyteczną bazę kontaktów z klientami (CRM), czy też kompletny moduł do obsługi produkcji (zlecenia, karty limitowe, karty pracy, technologia). Na tym jednak nie koniec funkcjonalności aplikacji. Znajdziemy tu także narzędzia odpowiedzialne za rozliczanie operacji kasowych, prowadzenie wyciągów bankowych, ewidencję działalności gospodarczej - PKPiR, kontrolę planowanej sprzedaży czy też rozliczanie pracowników, pojazdów, właścicieli.

easyQuickSTEP pomoże również przygotować deklaracje VAT i PIT. Program dostępny jest w języku polskim, a wersja demo pozwala na 30 dni używania bez opłat. Można również pobrać instrukcję do systemu - prosimy kliknąć TUTAJ.

UWAGA

ZMIANY W WERSJI 14.1.2

* Ogólnie

* Nowości

- Dopracowanie aktualizacji Oprogramowania QuickSTEP.

- Kartoteka artykułów - możliwość konfiguracji pól wysyłanych na drukarkę fiskalną.

* Gospodarka Magazynowa

* Błędy

- Wydruki kartoteki ilościowo-wartościowej - poprawione błędne sumowanie.

- Słownik dokumentów magazynowych - poprawiona możliwość edycji.

* Sprzedaż

* Nowości

- Możliwość zmiany opisu na wydruku dokumentu "Rachunek" na opis "Faktura".

* Zamówienia

* Błędy

- Poprawione wyświetlanie ceny na podglądzie dokumentu zamówienia klienta.

* CRM

* Nowości

- Słowniki -> zakładka "Konfiguracja" - nowy kontrahent z możliwym obligatoryjnym zaplanowaniem kontaktu.

- Nowe pole "województwo" na liście z kontrahentami oraz na kalendarzu.

- Zmiana wyglądu kalendarza kontaktów - dodane nowe pola.

- Nowe kolumny z flagami kontaktów - ikony priorytetów dla kontaktów, ikona kontaktów przeterminowanych oraz ikona flaga.

- Sortowanie na oknie z kontaktami zaplanowanymi.

- Sprawdzanie duplikatów wprowadzanych kontaktów po numerze NIP i skrócie nazwy.

* PKPiR

* Nowości

- Aktualizacja stawek ZUS.

- Nowe przyciski z predefinicjami w słownikach - użytkownik sam decyduje o aktualizacji stawek.

* Produkcja

* Nowości

- Możliwość podłączenia zamówień klienta pod zlecenia produkcyjne.

* Błędy

- Poprawiona numeracja zleceń produkcyjnych.