Obsługa Sprzedaży ObSp 2.14.A

Obsługa Sprzedaży ObSp to aplikacja przeznaczona do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej w małych i średnich przedsiębiorstwach. Funkcjonalność rozwiązania umożliwia prowadzenie ewidencji zakupów, dowolną organizacje asortymentu produktów, obsługę kasy i banku, oraz pełną obsługę należności i zobowiązań. Zarządzanie magazynem uwzględnia pełną ewidencje stanów magazynowych, rozliczanie magazynu metodą FIFO, LIFO lub z dowolnej dostawy oraz automatyczne wystawianie dokumentów WZ.

Obsługa Sprzedaży ObSp posiada praktyczne rozwiązanie w postaci ekranu startowego, umożliwia na bieżąco prezentacje podstawowych zestawień i wykresów dotyczących sprzedaży. Program wspomaga także zarządzanie przedsiębiorstwem, dzięki modułowi planowania pracy oraz licznym zestawieniom pozwalającym na niezwykle dokładną analitykę sprzedaży i jej rentowności. Interfejs programu jest przejrzysty i intuicyjny, umożliwiający szybki dostęp do kluczowych opcji.

W tej wersji:

- nowy wygląd okna głównego: inspirowani obowiązującymi trendami dokonaliśmy zmiany w wyglądzie okna głównego programu. Od dziś, w każdej chwili i w zależności od potrzeb, Klient będzie mógł wysunąć lub zamknąć każdy z bocznych paneli w oknie głównym;

- zmiany związane z funkcjonalnością: możliwość dodawania kodów dostawcy, słów kluczowych, umożliwiliśmy także pobieranie danych o firmach i kontrahentach ze strony GUS.

UWAGA

Wersja trial ważna jest przez 30 dni lub 60 uruchomień programu. Po upływie tego czasu (lub po 60 uruchomieniu) działanie programu nie zostanie w żaden sposób ograniczone a jedynie znacznie spowolnione.