easyQuickSTEP (64-bit) 15.1.2

easyQuickSTEP to system przeznaczony dla małych i średnich firm, który powstał w celu pomocy w prowadzeniu działalności gospodarczej. Wśród jego funkcji znajdziemy takie rzeczy jak: prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej, zarządzanie gospodarką magazynową, obsługę zamówień zintegrowanych ze sprzedażą, użyteczną bazę kontaktów z klientami (CRM), czy też kompletny moduł do obsługi produkcji (zlecenia, karty limitowe, karty pracy, technologia). Na tym jednak nie koniec funkcjonalności aplikacji. Znajdziemy tu także narzędzia odpowiedzialne za rozliczanie operacji kasowych, prowadzenie wyciągów bankowych, ewidencję działalności gospodarczej - PKPiR, kontrolę planowanej sprzedaży czy też rozliczanie pracowników, pojazdów, właścicieli.

easyQuickSTEP pomoże również przygotować deklaracje VAT i PIT. Program dostępny jest w języku polskim, a wersja demo pozwala na 30 dni używania bez opłat. Można również pobrać instrukcję do systemu - prosimy kliknąć TUTAJ.

UWAGA

Nowości w tej wersji:

- otwarty dostęp do większości słowników systemowych.

- nowe Deklaracje VAT-7 (wersja 15) oraz VAT-7K (wersja 9).

- nowości związane z zależnościami między datą wystawienia, sprzedaży i zaliczenia. Przykładowo data sprzedaży (wykonania usługi) może być wcześniejsza niż data wystawienia dokumentu.

- Inwentura - nowa funkcjonalność, umożliwiająca inwenturę stanu magazynowego na dowolny dzień.

- Poprawione wyświetlanie filtrów na oknie ze stanami magazynowymi.

- Usunięty komunikat podczas wybierania artykułu.

- Makiety zestawień -> zestawienie dla pozycji - możliwość dodania na zestawieniu pola z numerem NIP kontrahenta.

- Wydruk dokumentu - poprawiony parametr ILSTR.

* Sprzedaż/Zakupy

* Błędy

- Poprawione błędne sumowanie pozycji na oknie z dokumentami.

- Poprawione błędy związane z rozliczaniem dokumentów zaliczkowych.

* Zamówienia

* Nowości

- Konfiguracyjna nastawa rodzajów zamówień klienta, umożliwiająca pojawienie się opisu "netto/brutto" na wydruku dokumentu.

- Obligatoryjna cena wprowadzonego zamówienia.

* CRM

* Nowości

- Słowniki -> Konfiguracja. Nowa nastawa z możliwością ustawienia obligatoryjnych pól na kontakcie (Pola: Prowadzący oraz numer NIP).

- Kalendarz kontaktów - przycisk sumujący liczbę kontaktów znajdujących się w bieżącym widoku kalendarza.

* Błędy

- Poprawiony błąd migracji danych (import/eksport).

* PKPiR

* Nowości

- Progi podatkowe na 2015 rok oraz zaktualizowane stawki ZUS.

- Zmiany na wydruku rocznym PKPiR.

- Wydruki zestawień rejestru VAT sprzedaży i zakupu - rozszerzenie funkcjonalności o możliwość filtrowania w ramach kilku miesięcy.

* Produkcja

* Nowości

- Dokumenty Pw i Rw z powiązanymi zleceniami produkcyjnymi - możliwość wyboru przez użytkownika zamknięcia zlecenia produkcyjnego w tle.

- Zmiany ergonomiczne wydruku karty technologicznej oraz poprawiony nagłówek wydruku karty technologicznej.

- Wydruk karty technologicznej oraz przewodnika produkcyjnego - możliwość wyboru ilości kopii do wydruku.

- Zestawienie zleceń - nowa kolumna z indeksem artykułu.