ELOoffice 7.0 pl

ELOoffice daje możliwość kontroli nad dokumentami, które są tworzone lub przychodzą do firmy w formie papierowej i elektronicznej. Dokumenty mogą być składowane w odrębnych archiwach, na przykład dokumenty firmy w archiwum sieciowym, a dokumenty osobiste w lokalnym archiwum na stacji roboczej.

ELOoffice udostępnia wydajne funkcje wyszukiwania, umożliwiające szybkie wyszukanie interesujących użytkownika dokumentów, również w przypadku przechowywania dużych ilości danych. ELOoffice obsługuje standardowe pakiety oprogramowania: Microsoft Office, Star Office i OpenOffice. Z poziomu aplikacji tych pakietów możliwa jest bezproblemowa archiwizacja dokumentów i administrowanie nimi. Wszelkie zmiany wprowadzone na dokumencie tj. dopisywanie treści są zarchiwizowane. Archiwum, stworzone jest na wzór pomieszczeń, szaf i segregatorów, do przeglądania których wystarczy kliknięcie myszy.

Wersja nieograniczona czasowo - bezpłatnie pozwala na obsługę 4 archiwów, po 200 dokumentów w kazdym. Brak OCR.