Sekretariat 1.0.117

Sekretariat jest programem wspomagającym pracę sekretariatu/recepcji. Posiada on wiele użytecznych funkcji, znacznie wpływających na optymalizację pracy. Za pomocą aplikacji można:

Prowadzić bazę danych faktur przychodzących oraz drukować raport faktur przychodzących (do podpisu) za dany okres,

Udostępniać informacje o fakturach przychodzących użytkownikom w różnych działach,

Prowadzić bazę danych korespondencji zarówno przychodzącej jak i wychodzącej,

Prowadzić bazę danych kontrahentów - firmowa książka telefoniczna,

Wykonywać połączenia telefoniczne bezpośrednio z programu (za pomocą modemu),

Rejestrować i kontrolować zadania do wykonania. Po wykonaniu zadania użyj opcję "Przenieś do wykonanych",

Prowadzić bazę danych osób (pracowników, kontrahentów, znajomych itp.)

Zarządzać Terminarzem firmowym oraz rejestrować wizyty w firmie,

Prowadzić bazę danych dokumentów,

Skanować dokumenty bezpośrednio do programu.

Sekretariat na życzenie użytkownika może być rozbudowany. Wystarczy zapytać producenta o możliwość dostosowania programu do własnych potrzeb (np: faktury wychodzące, obieg dokumentów itp.).