MDB Sekretariat 2.22.6

MDB Sekretariat to program przeznaczony do wspomagania pracy sekretariatu firmy. Aplikacja pozwala rejestrować korespondencję wysyłaną, otrzymywaną, dokumenty zakupu oraz inne dokumenty, takie jak: umowy, dokumenty przetargowe, upoważnienia itp., posiada terminarz, rejestr kontrahentów i ich przedstawicieli, jest zintegrowany z pocztą elektroniczną oraz przeglądarką internetową.

MDB Sekretariat posiada możliwość wysyłania powiadomień (E-Mail) do odbiorców korespondencji oraz dokumentów zakupu. Pozwala zaznaczać otrzymanie korespondencji oraz zatwierdzać merytorycznie i do zapłaty dokumenty zakupu. Umożliwia skanowanie i dołączanie plików do wszystkich zarejestrowanych dokumentów.

UWAGA

Po zainstalowaniu wymagana jest aktywacja programu - program połączy się serwerem i pobierze klucz uprawniający do bezpłatnego używania programu przez okres testowy - 30 dni.