ProfitCRM 2.9

Profit CRM to innowacyjne rozwiązanie, służące do wspomagania procesów organizacyjnych zachodzących w strukturach każdego przedsiębiorstwa, jak i do wspomagania zarządzania relacjami z klientami. Oprogramowanie to zostało wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań, które pozwalają sprawnie gromadzić oraz zarządzać krążącą informacją. Profit CRM to narzędzie, które powstało w oparciu o wieloletnie doświadczenie w takich kierunkach jak organizacja pracy i zarządzanie relacjami z klientami.

Punktem centralnym Profit CRM jest kartoteka firm i instytucji. Tutaj gromadzone są najważniejsze informacje dotyczące klientów, przedstawicieli, urzędów itp. Są to dane podstawowe takie jak - nazwa, adres, kategorie, poziom zadowolenia, dane teleadresowe, informacje na temat personelu, struktura organizacyjna firmy lub holdingu, formy płatności, poziomy rabatów jak i również cała historia działań oraz zdarzeń związanych z klientem: zadania, terminy, korespondencja, notatki z rozmów telefonicznych, załączniki, oraz wiele innych. Moduł wyposażony jest również w mechanizmy kontroli unikalności co pozwala uniknąć dublowania się tych samych wpisów. Dodatkowe narzędzia pozwalają na sprawne importowanie baz kontrahentów z zewnętrznych źródeł np. systemy handlowe, bazy xls, csv.

Wersja 90-dniowa.

Domyślny użytkownik: Administrator

Hasło: profitcrm

Wymagania:

- min. 50 MB wolnego miejsca na dysku twardym w przypadku instalacji stacji roboczej.

- min. 700 MB w przypadku pełnej instalacji wraz z serwerem MS SQL 2008 R2 EE

- serwer baz danych Microsoft SQL Server 2000 / 2005 / 2008 (wraz z wersją instalacyjną dostarczana jest bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2008 R2 Express Edition)

- karta graficzna pracująca w rozdzielczości 1280x1024 lub wyższej