Nowe kompozycje pulpitu (Windows XP)

W wersji podstawowej Windows XP, znajdziecie tylko dwie standardowe i opatrzone już wersje kompozycje pulpitu: Windows XP i Klasyczny Windows. Co zrobić gdy nowe kompozycje pobrane z Internetu nie wizualizują się w oknie wyboru we właściwościach ekranu.

System XP akceptuje tylko te kompozycje pulpitu, które są sygnowane przez Microsoft, pozostałe blokuje i nie wyświetla ich nazw w oknie wyboru we właściwościach ekranu. Jest jednak sposób na to aby to obejść - musimy zmodyfikować plik systemowy odpowiadający za kontrolowanie wersji kompozycji.

1. W tym celu pobierz z naszego serwera FTP plik PCW-PATCH.exe (adres poniżej) i skopiuj go do dowolnego katalogu, np. C:\PATCH. Następnie skopiuj plik UXTHEME.DLL z folderu SYSTEM32 (katalog C:\WINDOWS\SYSTEM32) do tego samego katalogu.

2. Przywołaj okno wiersza poleceń. Następnie przejdź do katalogu C:\PATCH i wprowadź polecenie: pcwpatch.exe uxtheme_patch.dif.

3. Po zakończeniu operacji wykonywanych przez tę aplikację skopiuj przerobioną wersję pliku UXTHEME.DLL do katalogu SYSTEM32\DLLCACHE w obrębie katalogu, w którym zainstalowałeś Windows. Następnie przejdź do katalogu SYSTEM32 i zmień nazwę zbioru UXTHEME.DLL na UXTHEME.BAK. Moduł odpowiadający za spójność systemu wyświetli na ekranie stosowne ostrzeżenie. Zignoruj je i zrestartuj system.

Po wprowadzeniu opisanych zmian Windows XP powinien akceptować pliki kompozycji nieopatrzone sygnaturą Microsoftu o ile umieścicie je w folderze RESOURCES\THEMES na twardym dysku.

Plik do pobrania:
http://www.pcworld.pl/ftp/program.asp?sys=pc&id=1334

30 komentarze

Dodaj komentarz

~maniek2402

27-09-2010 14:07

to nie działa!!! już w lini poleceń klapa:robiłem tak jak napisaliście i : ""Nazwa`pcwpatch.exe` nie jest rozpoznawalna jako polecenie wewnętrzne lub zewnętrzne, program wykonywalny lub plik zbiorowy"". Opiszcie to dokładniej!!!

~Janek

11-05-2010 17:34

Ja to robiłem i zadziałało. Dzięki :-)

DK.

16-05-2009 18:24

wielkie badziewie,lipa wielka.piszą że dobre a GÓWNO:]

dsffssf

11-03-2009 05:52

ftp://download.pcwelt.de/downloadfiles/22000/22100/22167/patcher.zip][[]

Egon

11-03-2009 05:46

[[http://www.pcwelt.de/public/pcwPatch.exe]]

fdgfdg

11-03-2009 05:43

poprawnie działający link jest na stronie niemieckiej: [[http://www.pcwelt.de/public/pcwPatch.exe]]

KlavyEgon

11-03-2009 05:40

jeżeli link jest poprawny, to z was fachowcy jak z koziej d***** ... wiecie co??? szkoda wydawać kasę na takie gówniane szmatławce gryzmolone przez jeszcze bardziej godnych pożałowania "fachowców" od siedmiu boleści....

JacQ

08-12-2008 13:12

linki do pliku PCW-PATCH.exe nigdzie nie działają, czy mógłbym prosić o wstawienie na ftp tego pliku bądz przesłanie powyzszego pliku droga mailową?? na: jmcom@o2.pl

mikus

18-10-2008 17:06

Jak widzę poziom wypowiedzi większości z Was i ilość błędów ortograficznych, co świadczy o Waszym niskim poziomie umysłowum, to nic dziwnego, że Wam to nie działa. Pozdrawiam

Zenek

19-04-2008 00:07

Hmmm... nie powiem wam czy odpaliłem bo link mi nie działa a co do jasności tematu to zwątpił bym że to pcword gdybym to zrozumiał za pierwszym razem ;p poczytajcie i sprawdźcie metodę prób i błędów... może nie jest to napisane językiem 10-cio latka ale jak ktoś trochę posiedzi to prędzej czy później mu sie uda.

mihau

08-12-2007 17:49

nie dziaua

gigaseba

08-09-2007 10:51

wchodzę na ten link a tego PCW-PATCH ani śladu

Paweł

27-06-2007 12:35

Jeżeli chcesz żeby nie było nazwy to wciskając LEWY ALT wybij 0160 na klawiaturce z prawej stronie

?????

08-06-2007 08:21

''''Można też z innej strony ściągnąć nakładkę, która sama zmodyfikuje plik UXTHEME.DLL bez potrzeby uruchamiania przez nas wiersza polecenia :) Wystarczy jątylko pobrać i uruchomić, a ona sama się rozpakuje i zrobi co trzeba za nas. Potem style będą działać jak należy:):):)'''''' Jaką nazwę nosi ta nakładka? Moje gg to: 6774687

lena

03-03-2007 13:32

A ja mam pytanie co zrobic z ta kompozycja, a dokladniej z pulpitem zeby nazwy pod ikonami byly przezroczyste. Plz help

Asim

13-12-2006 14:33

Można też z innej strony ściągnąć nakładkę, która sama zmodyfikuje plik UXTHEME.DLL bez potrzeby uruchamiania przez nas wiersza polecenia :) Wystarczy jątylko pobrać i uruchomić, a ona sama się rozpakuje i zrobi co trzeba za nas. Potem style będą działać jak należy:):):)

ja

19-04-2006 15:46

yyy.... mozna jasniej?

LamHac

08-03-2006 23:55

link dziaął tylk otrzeba ściągac dopuki transwer na ich stronie nie jest przeciążony

hasum

10-11-2005 01:31

LINK JEST DOBRY, ALE PCWORLD MA NIEDZIAŁAJĄCY

kowto

18-10-2005 11:36

to chyba nie działa przynajmniej u mnie moze lepszy opis by sie przydał jak komus dziala to nich da znac

hakier :)

31-08-2005 21:35

trochę mało przejrzyste te wskazówki szczególnie dla takiego hakiera jak ja ;]

Redakcja

28-07-2005 10:51

Link jest poprawny

KK

27-07-2005 19:00

link do pobrania pliku nie działa

modafi

18-07-2005 01:10

zeby widziec katalog dllcache trzeba w opcjach folderow kliknac na pokazywanie ukrytych plikow i folderow i "odkliknac" ukrywanie chronionych plikow systemu. wystarczy pomyslec.

kostecek

31-03-2005 14:34

wisniowy folder dllcache jest ukryty

Ania

04-03-2005 16:17

NO FAJNIE ALE JA CHCIAAAM ZCIGNA KOMPOZYCJE PULPITU, A NIE SIE DOWIEDZIE !!!

wisniowy

16-02-2005 20:39

na jaką lipe wy t u ludzi wystawiacie! drugi ras sie z tym babrze ..z pozoru luz, wszystko pokolei.., Ale qfamac w mim windows chyba no nie ma katalogou dllcache do którego trzeba wszyystko copy... i dlatego gówno stego wychodzi EPY

enjoi

02-01-2005 18:06

Nic nie działa!

Marcin

21-08-2004 16:25

macie rację, robię wszystko jak każecie , a nie moge nic zrobić, po prostu nie działą mi

artur

26-10-2003 13:24

co co napisaliscie nie działa, wymyślcie coś innego,jeżeli coś macie nowego dajcie znać