ACT! 2000 - program na miarę?

Wizytownik i gruby notes to akcesoria, które powoli stają się przeżytkiem. Zastępują je elektroniczne narzędzia do zarządzania informacjami i kontaktami. Takie zadania stawia przed sobą przedstawiciel programów typu PIM, ACT! 2000.

Wizytownik i gruby notes to akcesoria, które powoli stają się przeżytkiem. Zastępują je elektroniczne narzędzia do zarządzania informacjami i kontaktami. Takie zadania stawia przed sobą przedstawiciel programów typu PIM, ACT! 2000.

Na pierwszy rzut oka ACT! 2000 jest podobny do kilkudziesięciu innych programów z gatunku PIM (Personal Information Management). Pozwala wprowadzać kontakty, zapisywać terminy w kalendarzu i dodawać zadania do wykonania, łącznie ze śledzeniem stopnia ich realizacji.

Jednak ACT! 2000 to nie tylko notes - to także potężne narzędzie mające służyć pomocą przede wszystkim handlowcom. Wyposażone jest w mechanizmy pozwalające na bieżąco kontrolować proces sprzedaży, od pierwszego kontaktu z klientem, poprzez wielostopniową prezentację oferty, aż do podpisania kontraktu. Wszystkie dane zebrane w programie mogą być przedstawiane na wiele sposobów. Na przykład nie jest problemem wydrukowanie książki telefonicznej na podstawie kontaktów zebranych w programie; równie łatwo sporządzić raport dotyczący czasu poświęcanego poszczególnym zadaniom, a to tylko dwa przykłady spośród bardzo wielu możliwości.

Niestety, program nie jest pozbawiony wad. Bez wątpienia największą jest brak polskiej wersji językowej. Konsekwencje tego są czasami zaskakujące - trzeba np. wyłączyć domyślne sprawdzanie poprawności wprowadzanych numerów telefonicznych, ponieważ program nie ma wbudowanego schematu dla numerów obowiązujących w Polsce.

Jeśli jednak dystrybutor zadba o spolonizowanie programu, wówczas stanie się on jednym z najlepszych narzędzi do zarządzania kontaktami, a jego ukierunkowanie pod kątem osób zajmujących się sprzedażą wróży mu duże powodzenie.

Informacje: AutoID, www.autoid.com


Zobacz również