Ach, ci Polacy

Aż 90% Polaków jako najważniejszą wartość życiową wskazuje rodzinę. Przynajmniej tak ważną jak telewizor.

Sprawiedliwie pomiędzy oglądanie telewizji i zajmowanie się rodziną czas dzieli ponad 70% Polaków. 73% badanych twierdzi, ze robi wszystko, żeby zabezpieczyć swoich najbliższych na przyszłość. W rzeczywistości wolimy wydawać pieniądze na nowe ubrania (73%), kosmetyki (55%) czy podróże (47%).

W związku z tym aż 80% Polaków nie ma ubezpieczenia na życie. Nieznajomość tematu deklaruje 23% badanych, tylko 1% dobrze orientuje się w kosztach ubezpieczenia, a 56% w ogóle nie szukało informacji na ten temat, nad czym ubolewa ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, na którego zlecenie IQS & Quant Group przeprowadziła sondę o wartościach wyznawanych przez Polaków.


Zobacz również