Adobe jednolite

Producent aplikacji Photoshop ujednolica ceny swoich produktów na całym świecie.

Adobe Systems poinformowała, iż wprowadza nową strategię licencjonowania swych produktów, których ceny dotychczas w każdym kraju były różne. Obecnie mają one być takie same na całym świecie. Głównym celem "reformy" systemu sprzedaży jest ułatwienie zakupów firmom dystrybucyjnym, działającym w skali globalnej.

Ceny pojedynczych licencji (produktów) pozostaną takie same, natomiast zmienią się w przypadku zakupów wielu licencji. Robert Munne, dyrektor odpowiedzialny za przeprowadzenie tego programu, powiedział, iż dzięki temu dystrybutorzy będą mogli taniej kupować pakiety programów z oferty firmy. Przy zakupie np. 2 aplikacji Photoshop Illustrator, każda po 5 licencji, cena wyniesie 4795 USD zamiast 5040 USD.

Adobe wprowadzi trzy rodzaje licencji: dla małych organizacji (premiowany będzie zakup większej liczby różnych aplikacji), Contractual dla dużych koncernów globalnych oraz licencje typu Site, dzięki którym konkretne firmy będą mogły kupować aplikacje, takie jak Acrobat Reader w cenie nawet 8 razy niższej niż dotychczas.

Więcej informacji: www.adobe.com/


Zobacz również