Adobe nie próżnuje

Zaledwie trzy dni po sfinalizowaniu transakcji, w ramach której koncern Adobe Systems przejął firmę Macromedia, jesteśmy świadkami pierwszego rynkowego posunięcia "nowej" spółki. W ofercie Adobe znalazły się trzy zestawy oprogramowania, w skład których wchodzą aplikacje wydawane do tej pory osobno przez Adobe i Macromedię: Design Bundle, Web Bundle i Video Bundle. Dwa pierwsze pakiety są już dostępne w sprzedaży - premiera zestawu Video Bundle wciąż przed nami.

Adobe Design Bundle

Adobe Design Bundle

W skład pakietu Adobe Design Bundle wchodzi zestaw narzędzi Adobe Creative Suite 2 Premium, czyli:

- Photoshop CS2

- Illustrator CS2

- InDesign CS2

- GoLive CS2

- Acrobat 7.0 Professional

- Version Cue CS2

- Bridge

- Stock Photos

wzbogacony o program Macromedia Flash Professional 8. Web Bundle oprócz standardowego pakietu Adobe CS2 oferuje także pełen zestaw Macromedia Studio 8 (Dreamweaver 8, Flash Professional 8, Fireworks 8, Contribute 3 i FlashPaper 2).

Na chwilę obecną brak szczegółowych informacji na temat zawartości zestawu Adobe Video Bundle. Wiadomo jedynie, że poczatek sprzedaży tego pakietu planowany jest na początek 2006 r.

Pakiety Adobe Design Bundle i Web Bundle są dostępne w wersjach dla systemów operacyjnych Mac OS i Windows, a kosztują odpowiednio 1599 i 1899 dolarów. Można je zamawiać za pośrednictwem strony internetowej firmy.

Finalizacja umowy o przejęcie Macromedii przez Adobe miała miejsce w ostatnią sobotę, 3 grudnia. Dzięki tej wartej 3,4 mld dolarów transakcji koncern Adobe stał się niekwestionowanym liderem rynku multimediów i elektronicznych formatów dokumentów.

Więcej informacji: Adobe.


Zobacz również