Aero2 i CAPTCHA: podobno bardzo sprawnie wprowadzacie kody

Po wprowadzeniu przez Aero2 mechanizmu CAPTCHA wiele osób skarży się na problem z ponownym połączeniem wynikające m.in. z nieczytelności kodu.

Dzisiaj, czyli 1 kwietnia, spółka Aero2 wprowadziła do swojej usługi Bezpłatnego Dostępu do Internetu (BDI) mechanizm CAPTCHA. Dzięki niemu ukrócony ma być proceder stosowany przez część użytkowników polegający na wykorzystywaniu oprogramowania pozwalającego praktycznie na ciągłe pobieranie danych.

"Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany przyczynią się do jeszcze szerszego upowszechnienia BDI i wyrównania szans w dostępie do Internetu dla osób wykorzystujących Bezpłatny Dostęp do Internetu zgodnie z decyzją Prezesa UKE, w szczególności wśród osób wykluczonych cyfrowo, nie mających innej formy dostępu do Internetu, które karty SIM BDI używają jako dostęp do wiadomości i poczty, czy przeglądania stron www." - czytamy na stronie Aero2.pl.

Pod wczorajszym artykułem, w którym informowałem Was o wspomnianym mechanizmie w kilkanaście godzin pojawiło się mnóstwo wpisów osób, które mają z nim problemy.

"Chyba przefajnowali: jedna część kodu jest w ogóle nieczytelna nie tylko dla niewidomych. Jeżeli już uda się wpisać prawidłowy kod (u mnie po kilkunastu próbach), odpowiedź brzmi: kod prawidłowy - zresetuj połączenie z internetem. Po ponownym uruchomieniu przeglądarki wracamy na stronę logowania bdi.free.aero2.net.pl. Proszę mi oddać 27,- zł." napisał "Bolek".

Widząc to poprosiłem Aero2 o komentarz w tej sprawie. Otrzymałem następującą odpowiedź:

"Wszystkie informacje dotyczące mechanizmu CAPTCHA podaliśmy na stronie internetowej. Na bieżąco przyglądamy się statystykom i widzimy, że Korzystający bardzo sprawnie wprowadzają poprawne kody. Będziemy starali się systematycznie rozszerzać informacje na ten temat na naszej WWW, jeśli pojawią się jakieś nowe zagadnienia."


Zobacz również