Apple atakuje kolejny polski logotyp - fresh24.pl. Ma w sobie jabłko...

Firma Apple żąda unieważnienia znaku towarowego sklepu fresh24.pl. Chodzi o "konfuzyjne podobieństwo"...

Firma Apple znana jest z ostrej walki w przypadku naruszenia jej znaków towarowych. Niestety jej działania są czasami zupełnie bezzasadne. Ponad rok temu udowodniła to atakując znak towarowy a.pl należący do firmy Internet S.A. Było to o tyle zaskakujące, że prawnicy Apple dopatrzyli się przecież "konfuzyjnego podobieństwa" z logotypem...delikatesów internetowych z dostawą do domu.

Apple nie zasypia gruszek w popiele

Jak się okazuje Apple obrało sobie na celownik Polskę. Złożyło bowiem wniosek o unieważnienie znaku towarowego internetowego sklepu spożywczego fresh24.pl, który również budzi "konfuzyjne podobieństwo":Firma F24, do której należy sporny logotyp nie zamierza się jednak poddawać. Co interesujące, jest ona też współwłaścicielem wspomnianego wcześniej sklepu a.pl...

Czy Apple ma szansę dopiąć swego? Wydaje mi się, że nie, a przynajmniej mam taką nadzieję. Jeżeli stałoby się inaczej...cóż, byłby to znak szybkiego schyłku naszej cywilizacji...


Zobacz również