Apple zaatakowany przez Amazona za cenę iPada 2

Amazon zaatakował Apple'a. Stało się tak w najnowszym spocie reklamowym czytników Kindle. Sugeruje w nim to, że sprzęt konkurencji jest zbyt drogi.

W najnowszej reklamie firmy Amazon dotyczącej produktów Kindle oraz Kindle Fire mocno dostało się konkurencji.

W materiale wideo widzimy kobietę, która czyta e-booki z Kindle'a. Wtedy podchodzi do niej mężczyzna z tabletem do złudzenia przypominającym iPada 2, chcąc w ten sposób zrobić na niej wrażenie. Bohater reklamy tłumaczy, że tablet służy mu także do przeglądania stron oraz oglądania filmów. Wtedy kobieta wskazuje na tablet Kindle Fire tłumacząc, że 3 urządzenia Fire są tańsze od jednego tabletu innej firmy.

Chociaż nie jest to powiedziane wprost, to reklama jest aluzją do iPada 2. Zresztą oceńcie to sami, oglądając poniższy filmik.


Zobacz również