Armia amerykańska sponsorem Global Gaming League

Niecodzienna informacja dla wszystkich fanów sportu wirtualnego i gier komputerowych w ogóle. Armia amerykańska zainteresowała się turniejami w popularne gry wideo. Dzięki nowej inicjatywie już wkrótce ruszy National Gaming Arena. Akcja ma zachęcić młodych ludzi by wstąpili w szeregi armii. Szczegóły poniżej.

Według doniesień najnowszego numeru magazynu wojskowego "Army Times", Armia amerykańska nawiązała współpracę ze znaną organizacją gamingową Global Gaming League.

W ramach porozumienia, US Army zapłaci GLL okrągłe dwa miliony dolarów. W zamian, organizacja powoła nową amerykańską ligę narodową w gry wideo: National Gaming Arena.

Uczestnicy będą rywalizować w 15 najpopularniejszych grach sieciowych. Najlepsi zmierzą się w turnieju America's Army. Zwycięzcy otrzymają bardzo atrakcyjne nagrody, w tym możliwość zabawy na prawdziwych wojskowych symulatorach.

Do udziału w rozgrywkach zaproszeni zostaną wszyscy uczestnicy GLL, którzy osiągnęli wiek poborowy. Według najnowszych danych jest to aż 80% z 9,2 milionów zarejestrowanych.

Ted Owens, jeden z założycieli Global Gaming League, tak skomentował pomysł Armii: "Gracze tworzą osobną kulturę. To bardzo dobrze, że Armia zdaje sobie z tego sprawę. Podejmując tę inicjatywę wykazała się naprawdę daleko idącym myśleniem."

Specjalista do spraw marketingu Armii, Gary Bishop, stwierdził "Stosunek konsumenta do tradycyjnych mediów zmienia się bardzo szybko. Jesteśmy gotowi by podjąć wyzwanie i znaleźć nową drogę by dotrzeć do odbiorców. Internet jest prawdopodobnie najlepszą drogą."


Zobacz również