Atak rakietowy

Trwają prace nad rozszerzeniem gry Unreal Tournament, które ucieszy zwłaszcza zwolenników szybkich ataków rakietowych.

Rynkowe premiery Unreal Tournament i Quake III Arena odbyły się już jakiś czas temu, ale w Internecie wciąż pojawiają się różne dodatki do pierwszej z gier. Wynika to głównie z faktu, iż dzieło programistów z Epic Games posiada bardzo szerokie możliwości konfiguracji (poprzez specjalne skrypty zwane mutatorami oraz dołączony i niezbyt trudny w obsłudze edytor poziomów).

Aktualnie wszyscy posiadacze "turniejowego" Unreala z niecierpliwością oczekują pojawienia się pełnej wersji Rocket Arena. Jest to nowy dodatek dla UT pozwalający graczom na walkę jedynie za pomocą wyrzutni rakiet na specjalnie skonstruowanych w tym celu mapach. Nie jest to pomysł nowatorski, ponieważ już Quake II udostępniał modyfikację opartą na identycznych zasadach. "Nierealna Arena Rakietowa" zaoferuje jednak użytkownikowi aż cztery, diametralnie różne sposoby prowadzenia gry (Rocket Arena, Practice Arena, Clan Arena oraz Red Rover). Dodatkowo wyposażona będzie w zupełnie nowy zestaw odgłosów, które opracowywane są w profesjonalnym studiu dźwiękowym. Poza tym pojawią się nie spotykane dotąd tekstury oraz runy, czyli artefakty zmieniające cechy kierowanej przez nas postaci lub właściwość niesionej przez nią broni.


Zobacz również