Auta w sieci

General Motors - jedna z największych firm motoryzacyjnych na świecie - zamierza ściślej integrować własne usługi z Internetem.

Firma General Motors poinformowała o zawarciu wartej 68 mln USD umowy z przedsiębiorstwem NetZero, oferującym darmowy dostęp do Internetu. Ten amerykański usługodawca internetowy umożliwia już ponad 1,5 mln klientom bezpłatne serfowanie, w zamian za konieczność klikania na banery reklamowe. W wyniku podpisanego z firmą NetZero porozumienia GM będzie miał wyłączność na reklamowanie produktów w nowoym ośrodku sieciowym - ClubZero. Jeśli witryny te będą dostatecznie często odwiedzane przez internautów, to GM w ciągu 4 lat przekaże NetZero prawie 70 mln USD oraz wykupi kolejne usługi, warte 35 mln USD.

"Umowa z NetZero przybliża nas do realizacji głównego celu - zrewolucjonizowania idei obecności przemysłu samochodowego w Internecie. Zaoferujemy klientom przejście z fazy wyłącznego zbierania informacji o danym produkcie do fazy zakupu i zapewnimy wsparcie informacyjne w czasie użytkowania auta" - powiedział Mark Hogan, prezes e-GM, oddziału firmy zajmującego się technologiami internetowymi.

Więcej informacji: www.news.com


Zobacz również