Bank przez sieć

Suntech wspierany przez Microsoft wprowadza na rynek TeleKonto - zintegrowaną platformę informatyczną dla sektora usług finansowych.

Suntech wprowadził na rynek produkt, który - jak twierdzi firma - ma szansę odegrać przełomową rolę w rozwoju elektronicznej bankowości w Polsce. Oparte na technologii Microsoft, TeleKonto - Zintegrowana Platforma Bankowości Elektronicznej to system informatyczny, umożliwiający bankom kompleksową obsługę klientów detalicznych i instytucjonalnych poprzez Internet, telefony komórkowe (WAP) oraz call center.

Firma Suntech twierdzi, iż dotychczas największą bolączką usług typu "home banking" w Polsce był fakt, iż banki wdrażały osobne systemy dla każdego kanału dystrybucji usług finansowych. Zastosowanie platformy TeleKonto eliminuje nieefektywność takich rozwiązań. Ponadto, co podkreśla producent, system umożliwia prostą rozbudowę w razie pojawienia się nowej metody komunikacji z klientami (np. za pomocą telewizji cyfrowej). Dzięki platformie TeleKonto klienci nie będą musieli wybierać banku i metod komunikacji z tą instytucją, wyłącznie ze względu na rozwiązania techniczne.

Więcej informacji: www.suntech.com.pl


Zobacz również