Będzie EARTH 2160!

Programiści z Reality Pump Studio pracują nad kontynuacją polskiej strategii czasu rzeczywistego EARTH 2160. Premiera planowana jest na III kwartał br. – pierwsze zrzuty ekranowe z gry prezentujemy poniżej.

W EARTH 2160 poznamy ciąg dalszy wydarzeń z poprzednich części gry - akcja rozgrywa się po zniszczeniu Ziemi. Walka toczyć się będzie o wszystkie planety naszego systemu. W grze pojawią się cztery strony konfliktu: znane z wcześniejszych części gry: Dynastia Euroazjatycka (ED), Korporacja Księżycowa (LC), Zjednoczenie Cywilizowanych Stanów (UCS) oraz Obcy – nowy pretendent do objęcia władzy w Układzie Słonecznym. Każda z ras dysponuje odmienną techniką, a co za tym idzie - różnić się będą ich drzewa wynalazków i technologii, w inny sposób pozyskiwać też będą teren i rozbudowywać zaplecze gospodarcze.

Do Earth 2160 zaprojektowany został zupełnie nowy silnik, obsługujący m.in. wersję 1.4 pixel shadera. Gra oferuje 28 misji, podzielonych na cztery kampanie, po jednej dla każdej strony konfliktu, których akcja będzie toczyć się na wielu planetach i księżycach Systemu Słonecznego - m.in. na Marsie, na Trytonie (księżyc Neptuna), na Tytanie (księżyc Saturna), na Io (satelita Jupitera).

Każda z ras w Earth 2160 dysponuje rozbudowanym drzewem technologicznym, które umożliwiają jednoczesne prowadzenie kilku badań nad nowymi wynalazkami. W grze dostępni będą również specjalni agenci, których gracz może ‘wynająć’ do pomocy w trakcie gry. Każdy z nich posiada inne właściwości – mogą pomóc w prowadzeniu badań, w dowodzeniu oddziałami, czy w podniesieniu ilości wydobywanego surowca.

W Earth 2160 nie zabraknie również opcji rozgrywek wieloosobowych, oferującej cztery odmienne tryby rozgrywek. W rozgrywkach wieloosobowych będzie mogło brać udział maksymalnie 8 osób jednocześnie.


Zobacz również