BigNoiseMusic: charytatywny sklep muzyczny w Sieci

W środę, 26 maja 2004 startuje BigNoiseMusic – internetowy sklep muzyczny, z którego część dochodów będzie przekazywana na cele charytatywne. Autorem pomysłu jest organizacja dobroczynna Oxfam.

W muzycznych zasobach BigNoiseMusic znajdzie się od jutra ponad 300 tysięcy utworów, których pobranie będzie kosztować w granicach od 75 do 99 pensów. Od każdego sprzedanego utworu, 10 pensów ma wpływać na konto Oxfamu i zostanie przeznaczone na cele charytatywne.

BigNoiseMusic wkracza na już dość zatłoczony w Europie rynek internetowych sklepów muzycznych. Staje on bowiem w szranki chociażby z Napsterem, który w ostatnich dniach zawitał do Wielkiej Brytanii. W kolejce czeka również gigant z Apple – iTunes Music Store, który planuje ekspansję na Starym Kontynencie jeszcze w tym roku.

Zobacz również:

Internetowy sklep muzyczny organizacji Oxfam oparty jest o mechanizm OD2, na którym pracuje już kilka stniejących w Europie sklepów (przykładowo Coca-Cola, Tiscali, a także Virgin).

Więcej informacji: http://www.bignoisemusic.com


Zobacz również