Brazil renderuje w 3DS Max

Brazil Rendering System 1.0 zaprezentowany przez SplutterFish to w pełni zintegrowany, zaawansowany pakiet do renderingu obiektów trójwymiarowych w aplikacji Discreet 3DS Max.

Użytkownicy aplikacji 3DS Max wkrótce będą mogli skorzystać z nowego pakietu do renderowania oferujący, według jego producentów, wysoki poziom funkcjonalności i kontroli nad renderingiem obiektów 3D, bez potrzeby poznawania tajników tego procesu- co jest konieczne w przypadku tradycyjnych narzędzi tego typu. Brazil Rendering System 1.0 opracowany przez firmę SplutterFish ma trafić na rynek na początku listopada bieżącego roku i oferować opcje zaawansowanego cieniowania i oświetlania modeli, płynną i naturalną kontrolę nad przeprowadzanymi operacjami oraz pełną obsługę pluginów kompatybilnych z Discreet 3DS Max. SplutterFish oferuje Brazil Rendering System 1.0 w wersji Artist Bundle z opłatą w wysokości 1,500 USD (licencja na stację roboczą i dwie typu 'slave') oraz Renderfarm Bundle(cztery licencje 'slave')w cenie 1000 USD.

http://www.splutterfish.com


Zobacz również