Call of Duty: Ghosts: 1080p na PlayStation 4, tylko 720p na Xbox One

Konsola PlayStation 4 jest znacznie wydajniejsza od Xbox One. Call of Duty: Ghosts odpalimy na niej bowiem w natywnej rozdzielczości 1080p, podczas gdy fani sprzętu Microsoftu będą musieli się zadowolić skalowaniem z niższej rozdzielczości 720p.

Niedawno w Sieci zaczęły krążyć spekulacje, z których wynikało, że gra Call of Duty: Ghosts dla konsoli PlayStation 4 będzie cieszyła wzrok natywną rozdzielczością 1080p, podczas gdy w przypadku jej konkurenta - Xbox One - będzie ograniczona do trybu 720p. Dzisiaj mamy potwierdzenie, że faktycznie będziemy mieli tutaj do czynienia z różnymi trybami wyświetlania:

"Hej, byłem w trasie przez ostatnie kilka tygodni, więc nie miałem czasu na aktualizację, ale chciałem potwierdzić, że dla Xbox One osiągamy tryb 1080p (1920 x 1080 pikseli) poprzez skalowanie z niższej rozdzielczości 720p. W przypadku PlayStation 4 mamy natywną rozdzielczość 1080p. Zoptymalizowaliśmy każdą konsolę do wyświetlania 60 FPS i gra wygląda świetnie na obu" - napisał na Twitterze Mark Rubin, producent wykonawczy Call of Duty: Ghosts.

Wierzycie w taką potęgę "upscalingu"? Ja nie, więc nie sądzę, aby jakość obu tych wydań prezentowała się tak samo dobrze na obu konsolach. Ponadto dzisiejsza informacja (biorąc także pod uwagę grę Battlefield 4: 900p na PlayStation 4 i 720 p na Xbox One) wydaje się potwierdzać wcześniejsze spekulacje mówiące o przewadze w zakresie wydajności sprzętu Sony nad sprzętem Microsoftu.


Zobacz również