Capcom wyłożył 20 mln dolarów na reklamę Lost Planet

Renomowany magazyn Forbes donosi o rekordowych wydatkach firmy Capcom na promocję jej najnowszego dzieła Lost Planet. Redaktorzy dwutygodnika dowiedzieli się, że Capcom wydał na grę 40 mln dolarów. Połowa kwoty została przeznaczona jedynie na promocję.

Lost Planet było reklamowane wszędzie: w kinie, telewizji, oraz tuż przed ważnymi wydarzeniami sportowymi.

Jak widać opłaciło się. Tytuł cieszy się ogromnym zainteresowaniem i wciąż zajmuje miejsce w czołówce najchętniej kupowanych gier w Stanach Zjednoczonych.

Nabywcom jak widać nie przeszkadza nawet fakt, że z powodu sporych wydatków na reklamę, Capcom podniósł cenę Lost Planet i obecnie kosztuje ona około 20 dolarów więcej niż inne nowości.

Pełna prezentacja gry znajduje się w drugim odcinku naszego programu GS Games Show. Zapraszamy do oglądania.


Zobacz również