Centrum kontaktu

tp.internet kończy wdrażanie kompleksowego systemu obsługi klienta w całości zintegrowanego z Internetem.

Firma tp.internet zakończyła pierwszy etap wdrażania systemu Cont@ct Center - pierwszego na polskim rynku centrum obsługi klienta w pełni zintegrowanego z Internetem. Jest to kompleksowe rozwiązanie zarządzania kontaktami z klientami oparte na technologii firmy People Soft, specjalizującej się w systemach CRM (Customer Relations Management). Dzięki wdrożeniu Cont@ct Center klienci uzyskają możliwość kontaktu z firmą zarówno poprzez telefon, faks, jak i wszelkie kanały internetowe: e-mail, chat czy też VoIP. Wykorzystanie aplikacji co-browse (współprzeglądanie) umożliwia interakcję z klientami wraz z jednoczesnym podsyłaniem przez konsultanta stron WWW i prowadzeniem rozmowy lub sesji chat.

"Dzięki tej technologii klient nie jest sam w Internecie, a my zapewniamy pomoc w wyszukiwaniu informacji czy wypełnianiu np. formularzy zamówień. Klient może nawet "surfować" po Internecie bez użycia klawiatury" - powiedział Stefan Pomorski, zastępca dyrektora pionu usług internetowych ds. Centrum Wsparcia Technicznego Klienta.


Zobacz również