'Cyfrowa radość' Intela i Microsoftu

Dziś w USA ruszyć ma wspólna kampania marketingowa Intela i Microsoftu, mająca zachęcić klientów do korzystania z multimedialnych komputerów PC, wyposażonych w procesor Pentium oraz system operacyjny Windows XP Media Center Edition 2005. Kampania nosi nazwę 'Digital Joy'.

Jeden z punktów promocyjnych kampanii marketingowej Intela i Microsoftu - Digital Joy

Jeden z punktów promocyjnych kampanii marketingowej Intela i Microsoftu - Digital Joy

Akcja trwać ma do końca roku - składać się na nią będą reklamy emitowane w telewizji i kinach oraz specjalne pokoje prezentacyjne, zlokalizowane w największych centrach handlowych. Klienci będą w nich mogli zobaczyć 'w akcji' komputery multimedialne firmy Hewlett-Packard, wyposażone w procesory Intel Pentium oraz system operacyjny Windows XP Media Center Edition 2005.

Celem kampanii będzie uświadomienie klientom, że komputer PC wyposażony w procesor Intela i najnowszy, multimedialny system operacyjny Microsoftu, może stać się centrum domowej rozrywki.

Pierwsza wersja Windows XP Media Center Edition zaprezentowana została pod koniec 2002 r. - system ten pozwala na przekształcenie komputera PC (wyposażonego w odpowiednie komponenty) w multimedialny "kombajn", umożliwiający łatwe oglądanie i nagrywanie programu telewizyjnego oraz radiowego, odtwarzanie filmów z DVD oraz słuchanie internetowych rozgłośni radiowych. W ubiegłym miesiącu Microsoft zaprezentował nową wersję systemu - 2005 (więcej informacji na ten temat można znaleźć w tekście "Premiera Windows XP Media Center Editon 2005").


Zobacz również