Czas na rozrywkę

Więcej sportu, filmów i mody w Internecie - donosi kwietniowy raport firmy analitycznej Nielsen/NetRatings, badającej popularność stron WWW.

Z ostatniego raportu firmy Nielsen/NetRatings wynika, że marzec 2000 r. upłynął w sieci pod znakiem imprez sportowych. Ruch na czołowym serwisie sportowym Sportsline.com wzrósł o 87%, co było związane z rozgrywkami ligi koszykówki NCAAA Basketball Tournament (zwanymi też marcowym szaleństwem). Inne witryny sportowe także zanotowały w tym czasie gwałtowny wzrost liczby odwiedzin: Rivals.com (61%), Sports.Yahoo.com (50%), FoxSports.com (31%) i ESPN.GO.com (27%).

Kolejnym wydarzeniem, które spowodowało znaczący wzrost zainteresowania serwisami internetowymi, była tegoroczna ceremonia rozdania Oscarów. Oficjalna strona oskarowa Oscar.com zanotowała 136% wzrost liczby odwiedzających. Prezentujący wiadomościami ze świata filmu i rozrywki serwis Entertainment Weekly Online (EW.com) odnotował 129-proc. wzrost odwiedzin, ETOnline.com - 109%, Hollywood.com - 11%, a Movies.Yahoo.com - 5%.

Największą popularnością wśród serfującym kobiet cieszyła się w marcu br. strona Avon.com, oferująca kosmetyki, perfumy i środki higieniczne - aż 98% jej gości stanowiły panie. Natomiast najbardziej popularnym serwisem wśród mężczyzn okazał się Westwood.com - strona poświęcona grom i programom rozrywkowym, gdzie 97,2% użytkowników stanowili panowie.


Zobacz również