Czy PSP powtórzy sukces Walkmana?

W czwartek ma ruszyć w Stanach Zjednoczonych sprzedaż nowej konsolki Sony - PlayStation Portable. Już wczoraj natomiast została uruchomiona wielka, wielomilionowa kampania reklamowa - PSP zaatakuje ludzi z wody, powietrza i lądu.

Po udanym debiucie w Japonii, konsolka trafi do sprzedaży w USA w czwartek. Wczoraj ujawniono szczegóły kampanii: PSP ma być obecna na stronach WWW, billboardach, w radiu i telewizji.

Spoty telewizyjne noszą charakterystyczne nazwy: "POV" i "Blender". "POV" rozpoczyna się przy narodzinach PSP w fabryce. Jego reżyserem był Dave Meyers, który współuczestniczył w produkcji teledysków Britney Spears i Jay-Z.

Drugi spot reklamowy, "Blender", ma ukazywać rozrywkowy potencjał drzemiący w PSP - grający podczas przechadzki ulicą chłopak ma niepostrzeżenie przeistaczać się w postać koszykarza, hokeisty czy kowboja. W ten symboliczny sposób zostanie zaprezentowana zdolność "wchłonięcia" człowieka przez rozrywkę serwowaną przez PSP.

Wiceprezes Sony Computer Entertainment America, Andrew House, twierdzi, że PSP jest pierwszym produktem dającym klientowi wszystko, czego ten potrzebuje - stanowi bowiem połączenie modnego gadżetu i centrum rozrywki.

Możliwości PSP rzeczywiście oszałamiają: wyposażona w ekran o przekątnej 4.3 cala PSP może służyć nie tylko do grania, lecz również do oglądania filmów czy słuchania muzyki. A jeśli to nam się znudzi, możemy przy pomocy łącza bezprzewodowego wymienić się plikami albo pograć online.

Data wprowadzenia konsoli na rynek europejski na razie nie jest znana.


Zobacz również