Darklight Conflict

Jeśli masz już dość gry ?X-Wing vs. Tie Fighter" (lub nadal na nią czekasz) spróbuj swych sił w innym kosmicznym symulatorze. Ze starszych rzeczy polecam ?Privateer II" a ?Darklight Conflict".

Jeśli masz już dość gry ?X-Wing vs. Tie Fighter" (lub nadal na nią czekasz) spróbuj swych sił w innym kosmicznym symulatorze. Ze starszych rzeczy polecam ?Privateer II" a ?Darklight Conflict".

Banalna fabułka niemal jak z filmu ?The Last Starfighter" - najlepszy pilot U.S. Navy zostaje porwany przez UFO, by w otchłani kosmosu toczyć boje w ochronie Galaktyki. Do dyspozycji masz 50 misji, opcję Arcade i Campaign, grę w kilka osób w sieci lub przez modem oraz bardzo efektowną i szybką grafikę wektorową SVGA. Przy ustawieniu wszystkich detali na MAX program wygląda bardzo ładnie - taki ?Epic" A.D. 1997. Obiekty są świetnie cieniowane, a przestrzeń po prostu inna niż popularnych symulatorach. Do tego klimatyczna, nastrojowa muzyka z pogranicza techno. Wrażenie robią sekwencje lotu w hiperprzestrzeni - psychodeliczne, artystyczne wizje. Standardowy arsenał broni uzupełniają bomby wirusowe i pociski eskortujące. Całość to znów nic nowego, a mimo to fajnie się lata w nieco innej scenerii. Do ?Wing Commandera IV" temu programowi wiele brakuje, czemu by zatem dla relaksu nie zagrać?

Darklight Conflict

Wytwórnia/Wydawca: Rage Software / EA

Dystrybucja w Polsce: IPS C.G.

Wymagania systemowe:

Minimalne: procesor 486DX2-4/100MHz; pamięć 16 MB RAM; karta graficzna VGA 320x200, 256 kolorów 0.5MB; napęd CD-ROM 2X (300KB/s) MPC2; karta dźwiękowa 8 bitów, zgodna z SB; 60 MB wolnego miejsca na dysku; system operacyjny DOS 6.0 lub Windows 95;

Zalecane: Pentium 133; SVGA 640x480, 2MB VESA 2.0, karta graficzna PCI; CD-ROM 6X (900KB/s) MPC3; karta dźwiękowa 16 bitów, stereo, zgodna z SB Pro, GM, WT; mysz MS Mouse 7.04; joystick;


Zobacz również