Darmowy hosting na dwa lata - 1&1 wkracza do Polski

1&1, lider wśród firm hostingowych na świecie, wchodzi do Polski i ma zamiar zacząć od mocnego uderzenia. Nowe oferty, bogate pakiety promocyjne, wysokie limity transferu - wszystko wskazuje na to, że nadchodzą dobre czasy dla posiadaczy stron internetowych oraz tych, którzy dopiero zamierzają je założyć.

Oliver Mauss, CEO 1&1 International

Oliver Mauss, CEO 1&1 International

Na początek 1&1 oferuje "Pakiet na Dzień Dobry" o wartości 600 złotych jest dostępny za darmo przez okres 2 lat. To brzmi zachęcająco, zwłaszcza gdy przyjrzeć się dokładnie co wchodzi w skład oferty:

• 1 domenę .PL

• Narzędzie do budowy strony internetowej "1&1 Kreator Stron"

• 10 GB powierzchni dyskowej

• Pakiet 3000 GB transferu miesięcznie

• 100 adresów email

• 2 GB powierzchni poczty e-mail

• Możliwość prowadzenia własnego bloga

• Możliwość tworzenia foto albumów

• Zabezpieczenie przed spamem i wirusami internetowymi

• Profesjonalne wsparcie techniczne w języku polskim.

Promocja na darmowy hosting trwa do 30 listopada, ale warto wejść na stronę www.1and1.pl i zapoznać się z pełną ofertą firmy. Na reakcji na taką sytuację zapewne zostaną zmuszeni dotychczasowi liderzy polskiego rynku - home.pl i nazwa.pl.

- Obecnie, tylko część małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce może pochwalić się stroną internetową. Przekonanie pozostałych, nieobecnych jeszcze w sieci, do zalet korzystania z Internetu, z pewnością okaże się stymulujące dla polskiej gospodarki - twierdzi Oliver Mauss, Dyrektor Generalny 1&1 Internet.

Dzięki zawartemu w pakiecie "1&1 Kreator Stron" ze zrobieniem własnej witryny nie powinni mieć problemów nawet laicy. Bardziej doświadczeni użytkownicy otrzymują dostęp do zaawansowanych aplikacji, takich jak: bazy danych MySQL oraz skrypty; CGI, PHP, Perl czy Python.

Centrum Danych 1&1

Centrum Danych 1&1

Założona w 1988 roku firma 1&1 jest pionierem biznesu internetowego. Według danych Intac.net na temat rynku IT, 1&1 z 70 tysiącami serwerów jest największą firmą hostingową na świecie. Firma prowadzi swoją działalność na pięciu głównych rynkach w Europie i Ameryce Północnej, zarządza ponad 11 mln nazw domen i ma 9 mln kontraktów z klientami.

- Polski rynek internetowy intensywnie rośnie, dlatego też jest jednym z najatrakcyjniejszych miejsc dla rozwoju 1&1 w Europie. Kilka miesięcy po wprowadzeniu "Pakietu na Dzień Dobry", zamierzamy zaoferować Polakom szeroką gamę produktów: od różnego rodzaju ofert hostingu i serwerów, poprzez pakiety domen aż po rozwiązania dla internetowego handlu - mówi Oliver Mauss.

Działaniami biznesowymi 1&1 w Polsce zarządza filia 1&1 Internet Sp. z o. o. w Warszawie. Wprowadzeniu produktów na polski rynek towarzyszy intensywna kampania reklamowa w prasie i Internecie.


Zobacz również