DigiTechMedia 2003

W dniach 2 - 4 października odbędzie się w Warszawie kolejna edycja międzynarodowych warsztatów 3D DigiTechMedia 2003. Głównym celem imprezy jest rozwój umiejętności oraz wiedzy w zakresie tworzenia grafiki trójwymiarowej.

Na program trzydniowych warsztatów składają się prezentacje nowych produktów, narzędzi oraz technik tworzenia grafiki 3D na potrzeby produkcji telewizyjnej oraz filmowej. Impreza połączona jest z konkursem organizowanym przez magazyn 3D. Jeden z fundatorów nagród w tym konkursie - firma Discreet, zapowiedziała specjalną zniżkę na zakup programu 3ds max 6. Warsztaty odbywać się będą w siedzibie firmy JJW w Warszawie, na ulicy Farbiarskiej 73. Koszt całodniowej wejściówki na imprezę wynosi 25 zł.

Poniżej szczegółowy program poszczególnych dni warsztatów:

Dzień I - czwartek, 02.10.2003

10:00 - 10:30 Staszek Mąderek Otwarcie DigiTechMedia

10:30 - 11:00 Janusz Rupik PVP System do streamingu firmy Digital Rapids

11:00 - 11:30 Intel

11:30 - 12:30 Marek Strassenburg-Kleciak Komputerowe modele miast i historycznych budynków tworzone za pomocą technologii scanningu 3D z wykorzystaniem skalibrowanego aparatu cyfrowego i techniki DGPS

12:30 - 13:30 Pinnacle

13:30 - 15:00 discreet 3ds max 6 - najważniejsze nowości. Particle Flow, eksport do Shockwave 3D, rozszerzenia Design Visualisation, nowości w Schematic View, modyfikatorach i Vertex Paint

15:00 - 15:15 Przerwa

15:15 - 15:45 Robert Wereszczyński Animacja - kluczowanie i łączenie z obrazem wideo w Adobe Premiere

15:45 - 16:30 Adam Guzowski "Mental Ray - rendering poprawny fizycznie"

16:30 - 17:15 Wojtek Pazdur Symulacje fizyki w czasie rzeczywistym - Havok

17:15 - 18:00 Tomasz Rozkosz "Wiewiór" Modelowanie samochodu (3ds max)

18:00 - 18:45 Adam Dudko "FotoAs" Brazil - oświetlenie z użyciem fotonów

Dzień II - piątek, 03.10.2003

10:00 - 12:00 HP Aparaty cyfrowe i plotery HP

12:00 - 13:00 KSK Dystrybucja Tablety firmy Wacom

13:00 - 14:00 PNY / NVIDIA "Quadro FX 3000 - Revoltionizing Advanced Visualization"

14:00 - 15:30 discreet 3ds max 6 - podsumowanie nowości z poprzedniego dnia, renderingi w max-ie. Integracja mental ray-a z 3ds max

15:30 - 15:45 Przerwa Prezentacja prac konkursowych

VII międzynarodowego Konkursu 3D

15:45 - 16:00 discreet losowanie wśród uczestników prezentów od firmy discreet:

3ds max 6, combustion 3 i Cleaner

16:00 - 16:45 discreet combustion 3 i pokaz Character Studio 4

16:45 - 17:30 Łukasz Pazera Praca ze scena na warstwach. Edycja, rendering i kompozycja projektu animacji krotkometrazowej (Lightwave, After Effects)

17:30 - 18:00 Tomasz Świdziński LightWave 7.5c - modelowanie na potrzeby wizualizacji architektonicznych w lighwave, wymiana danych z programami cad

18:00 - 18:45 Wojtek Pazdur Teksturowanie postaci do gier komputerowych

18:45 - 19:45 Tomek Bagiński (Platige Image) Walka z oporną materią na przykładzie pracy graficznej nad filmem reklamowym.

Dzień III - sobota, 04.10.2003

10:00 - 11:00 SMARTTECH i Instytut Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej Skaner 3D...kiedy chcesz by rzeczywistość stała się wirtualna

11:00 - 11:30 Servodata

11:30 - 12:30 HP Stacje robocze HP

12:30 - 13:00 IT Serwis BodyPaint 3D R2

13:00 - 13:30 IT Serwis Cinema 4D v. 8

13:30 - 13:45 Przerwa

13:45 - 14:15 Marcin Sławek Cinema 4D 8.1 - Etapy, techniki, przeszkody, parę obrazkow i ciekawostek

14:15 - 15:00 Pavle Milicevic "Pinionist" Softimage XSI - techniki modelowania i oświetlania

15:00 - 15:30 Jarek Chrostowski Rola scenariusza w produkcji 3D

15:30 - 16:00 Brygida Grölich-Tutka Nowe technologie - prezentacje grafiki w telefonach komórkowych. Przegląd dostępnych technologii, od SMSa binarnego, przez MMS, do serwisu XHTML (publikacja nagrodzonych prac VII konkursu 3D w sieci telefonów GSM)

16:00 - 17:00 Blok konkursowy: Ogłoszenie wyników VII Konkursu 3D

17:00 - 17:30 Marcin Waśko (Platige Image) "Undo" - kulisy powstawania wersji na potrzeby emisji kinowej

Więcej informacji: http://www.dtm2003.3d.pl


Zobacz również