Dwa światy

Metropolis przygotowuje hybrydę RPG i RTS.

Programiści z firmy Metropolis pracują aktualnie nad nową grą Two Worlds, która kwalifikuje się do gatunku RPG, ale zawiera również elementy charakterystyczne dla strategii czasu rzeczywistego.

Fabuła gry osadzona została w świecie Kroth zamieszkiwanym przez tysiące najróżniejszych ras istot żywych. Niestety około roku 3000 świat ten nawiedził okrutny kataklizmu, w wyniku którego pozostają przy życiu jedynie dwie najsilniejsze nacje. W efekcie katastrofy ilość niezbędnych do życia zasobów uległa zmniejszeniu i jest niewystarczająca, dlatego też pomiędzy obiema społecznościami wywiązuje się konflikt zbrojny, w którym stawką jest przetrwanie. Gracz musi opowiedzieć się za jedną ze stron i jako agent specjalny prowadzić działania, mające na celu zadanie przeciwnikowi jak największych strat.

Strona graficzna gry ma bazować na opatentowanym Wireframe Engine, pozwalającym na generowanie skomplikowanych trójwymiarowych środowisk oraz na realistyczną animację postaci. Autorzy zatroszczą się też o to, abyśmy na swojej drodze napotkali wielu wrogów, za których zachowanie odpowiedzialne będą zaawansowane procedury sztucznej inteligencji. Prawdopodobnie wszystkie prace produkcyjne zostaną zakończone w przeciągu 12 miesięcy i gra trafi na sklepowe półki na początku przyszłego roku.


Zobacz również