ELOoffice

ELOoffice pomaga sprawnie zarządzać zbiorami dokumentów w postaci cyfrowej. Zarządzanie zbiorami dokumentów w postaci cyfrowej to wyzwanie nie tylko przed dużymi organizacjami. Nadmiar archiwizowanych informacji może sparaliżować nawet przeszukiwanie domowych dokumentów podatkowych, rachunków i umów.

ELOoffice pomaga sprawnie zarządzać zbiorami dokumentów w postaci cyfrowej. Zarządzanie zbiorami dokumentów w postaci cyfrowej to wyzwanie nie tylko przed dużymi organizacjami. Nadmiar archiwizowanych informacji może sparaliżować nawet przeszukiwanie domowych dokumentów podatkowych, rachunków i umów.

ELOoffice 7.0 to system do zarządzania obiegiem dokumentów. Produkty tego typu przydatne są przede wszystkim w firmach, gdzie pozwalają nadzorować przepływ dokumentów oraz ograniczyć przechowywanie dokumentacji w formie papierowej. System zarządzania dokumentacją przyda się także do uporządkowania archiwów w postaci cyfrowej - praca z plikami porozrzucanymi bezładnie po dysku twardym jest równie trudna, jak w przypadku zabałaganionego papierowymi dokumentami biura.

Jak się okazuje, zarządzanie dokumentami może przydać się nawet w domu. Możliwości ELOoffice można wypróbować dzięki bezpłatnej wersji testowej, ograniczonej do 200 dokumentów. Wersja testowa nie jest ograniczona czasowo, nie ma więc obawy, że przeniesione do archiwum ELOoffice dokumenty przestaną być dostępne np. po miesiącu.

Informacje: http://www.elo.pl

Cena: 1089 zł

Artykuł, który Państwa zainteresował dostępny jest w pełnej wersji rozszerzonej. Wersja ta jest dostępna jedynie dla płatnych prenumeratorów miesięcznika PC World Komputer oraz tych klientów, którzy wykupili dostęp do archiwum PC World Komputer. Aby uzyskac dostęp do wersji pełnej kliknij tutaj


Zobacz również