Facebook: Oś Czasu także dla stron

Firmy i organizacje, które mają strony swoich marek na Facebooku, mogą już skorzystać z nowego wyglądu profili - Osi Czasu. Zarówno fanpage, jak i stronę oficjalną, przy pomocy kilku kliknięć myszy można już upodobnić do nowoczesnych stron użytkowników.

Facebook uruchomił stronę, na której informuje użytkowników o możliwość przeprojektowania fanpage'a lub strony należącej do organizacji/firmy. Strony te skorzystają od teraz z Osi Czasu, czyli nowej funkcji już wcześniej udostępnionej zwykłym użytkownikom serwisu.

Nowy wygląd strony mają już choćby Coca-Cola, New York Times, liga koszykarska NBA czy zespół Coldplay. Nie próżnują też polskie redakcje IDG. Odnowione profile mają już m.in. PC World i AndroidLife.pl. Facebook poinformował również o poprawkach dotyczących śledzenia statystyk strony i reagowania na wiadomości fanów.

***

Na temat Osi Czasu pisaliśmy już nie raz. Jest to nowy wygląd profilu na Facebooku, który ma na celu opowiadanie historii użytkownika. Wszystkie zdarzenia, zdjęcia i wpisy umieszcza w kolejności odwrotnie chronologicznej oraz dzieli je według lat i miesięcy. Na Osi Czasu można umieszczać także zdarzenia z życia przed Facebookiem. Niedawno Mark Zuckerberg zapowiadał, że w ciągu kilku tygodni nowy wygląd pojawi się na wszystkich profilach w serwisie.

Jak podoba Wam się nowy wygląd profili i stron na Facebooku?


Zobacz również