Facebook wprowadził nowy wygląd fanpage'ów

Portal Marka Zuckerberga wprowadził nowy wygląd stron. Zmiany przypominają te wprowadzone przez Facebooka w grudniu na profilach użytkowników. Na fanpage'ach pojawił się podgląd zdjęć, a także powiadomienia.

Facebook Pages umożliwiają organizacjom, osobom publicznym czy też firmom komunikację z użytkownikami portalu. Wprowadzone zmiany to konsekwencja niedawnych modyfikacji na profilach osób korzystających z Facebook'a.

Co zmieniono?

Zastosowano nowy layout, który upodabnia wygląd do standardowego profilu użytkownika. Administratorzy fanpage'ów zyskali także uprawnienia logowania się jako strona, dzięki czemu mogą otrzymywać wiadomości e-mail o aktywności fanów a także w imieniu strony wypowiedzieć się na innym fanpage'u czy też polubić go.

Zmiany mają na celu także lepszą interakcję pomiędzy konsumentami a fanpage'm ich ulubionych marek. Nowością jest filtr dzięki któremu na górze strony pojawią się najciekawsze komentarze.

Aktualnie administratorzy mogą sami zmienić wygląd swoich stron. 10 marca zmiany zostaną wprowadzone automatycznie.

Modyfikacje od chwili wprowadzenia zbierają pozytywne recenzje. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne udoskonalenia portalu.


Zobacz również