Fallout

Ta "solucja" zawiera wszystkie niezbędne akcje do zakończenia gry łącznie z questami. Jakkolwiek jest to tylko jedna z opcji przejścia Fallouta więc radzę po prostu ją przeczytać i znaleźć własną drogę do zakończenia.

Ta "solucja" zawiera wszystkie niezbędne akcje do zakończenia gry łącznie z questami. Jakkolwiek jest to tylko jedna z opcji przejścia Fallouta więc radzę po prostu ją przeczytać i znaleźć własną drogę do zakończenia.

Grę rozpoczynamy od wybrania postaci. Nie polecam wybierania już gotowej ponieważ tak naprawdę niczym się nie wyróżniają i ukończenie nimi gry będzie trudniejsze. Rozpocznij więc od stworzenia własnego bohatera. Należy tez wybrać płeć postaci. Akurat ta cecha nie wpływa bardzo na grę ale np. grając kobieta morza się spotkać z "niemoralnymi" propozycjami a nawet wyzwiskami (np.: "Ty ***** nie powinnaś się bawić w męskim świecie")

Zaczynamy w jaskini przy wejściu do Vaulty 13.

Przeszukaj zwłoki przy wejściu i uzbrój się. Postaraj się zabić wszystkie szczury w jaskini (jest ich 20) To powinno Ci dać 500 punktów doświadczenia. Prawdopodobnie zostaniesz ranny a to da Ci możliwość użycia umiejętności "First Aid" i "Doctor". Dla postaci z levelem 1-5 daje to szansę zarobienia cennych punktów doświadczenia.

Wyjście z jaskini jest w zachodniej jej części. Teraz skieruj się w stronę Vaulty 15. Po drodze odkryjesz miejsce oznaczone zielonym kołem. Będzie to Shady Sands. Zatrzymaj się tam. Pierwsze co musisz zrobić to schować swoja broń. Większość postaci w grze nie będzie chciała z tobą rozmawiać jeśli trzymasz broń w ręku. Morze się tez zdarzyć ze któraś z ważnych postaci (NPC) zaatakuje cię i stracisz szansę na "quest" od niej. Tak więc zawsze jak wchodzisz do miasta chowaj broń.

Porozmawiaj ze Sethem (strażnikiem przy bramie) On Ci opowie o problemie z Radscorpionami. Zanim się wybierzesz do ich jaskini. Przejdź się po mieście i porozmawiaj z Ianem (jedyny ubrany w skórę) Jeśli będziesz miał szczęście to Ian przyłączy się do Ciebie. Ian będzie Ci towarzyszył, prez całą, chyba że zostanie zabity albo ciężko ranny. Teraz wróć do strażnika przy bramie i poproś go aby cię zabrał do jaskini Radscorpionów.

Tu zadanie jest proste. Trzeba zabić wszystkie Radskorpiony. Jeśli jesteś z Ianem nie przejmuj się ze na twój jeden strzał przypada na jego 3 celne. Doświadczenie za jego "ofiary" idzie na twoje konto. Nie zapomnij też zabrać ze sobą przynajmniej dwóch kolców Radscorpionów. Wyjdź z jaskini i wróć do Shady Sands.

Teraz jest czas na rozmowę ze wszystkimi w mieście. Jeśli Ian nie chciał się do Ciebie poprzednio przyłączyć spróbuj jeszcze raz. Pójdź do doktora i daj mu kolec Radscorpiona. W zamian dostaniesz antidotum na jad. Przejdź za parawan w domu doktora gdzie zobaczysz lezącego człowieka. Użyj na nim antidotum. Dostaniesz za to punkty doświadczenia. Teraz pójdź do Setha (strażnika) i wymień się z nim (barter) na linę za np. kolec radscorpiona. Wyjdź z Shady Sands. Udaj się do Vault 15

Przejdź do pierwszego levelu Vault 15 i znajdź windę. Użyj liny aby zejść na 2 poziom. Przeszukaj 2 poziom i znajdź linę. Zejdź na 3 poziom. Tam skieruj się w do południowo wschodniej części. Klękając na zasypane kamieniami drzwi dowiesz się ze tu nie znajdziesz chipa i dostaniesz punkty doświadczenia. Wyjdź z Vault 15 i skieruj się do Junktown.

Po przybyciu do Junktown porozmawiaj ze strażnikami. Potem znajdź Killiana Darkwattera, właściciela sklepu w centrum. Porozmawiaj z nim. W trakcie rozmowy będziesz świadkiem próby zabicia Darkwatera. Zabij zamachowcę. Powróć do rozmowy z Killianem. Zaproponuje ci on zdobycie dowodów obciążających Gizmo, lokalnego szefa mafii. Z mikrofonem i magnetofonem udaj się do Gizma. W czasie rozmowy z Gizmem zaproponuj mu ze zabijesz Killiana. Gizmo przyzna się ze chce jego głowy. Wróć z nagraniem do Darkwatera. On zaproponuje ci udział w aresztowaniu Gizmo. Po zabiciu Gizma i jego ochroniarza Iza pójdź do kapitana straży przy wejściu do Junktown. On da ci jeszcze jedno zadanie. Masz załatwić gang Skulza. Pójdź do "Scum Pita" o 20:00 gdzie będziesz świadkiem morderstwa popełnionego przez barmana na członku gangu. Ukradnij urnę z prochami i pokaż ja Vinniemu szefowi gangu. Vinni zaproponuje Ci udział w morderstwie barmana. Pójdź do Kapitana straży i opowiedz mu o planowanym morderstwie. Jest jeszcze jeden quest w Junktown który morze przynieść Ci trochę doświadczenia. Pomórz Philipowi pozbyć się psa który nie pozwala mu wejść do domu (użyj "iguana-on-the-stick"). Teraz czas odwiedzić Hub.

Hub jest wielkim miastem i czeka tam na twojego bohatera dużo ciekawych rzeczy i questów. Postaram się przedstawić te najważniejsze.

Po pierwsze postaraj się rozejrzeć po mieście i porozmawiać z paroma osobami. Udaj się do sprzedawcy broni na starym mieście (Old Town) Możesz tam kupić najmocniejszą w grze broń "białą". Przejrzyj to co ma do sprzedania i zapytaj o coś co ma większego "kopa" (more punch). Wtedy sprzedawca zaproponuje Ci Super Sledge (wielki młot). Broń palną możesz dostać w sklepie z bronią u Beth. Zanim coś kupisz udaj się do Butcha szefa Far Go Traders. On zleci Ci prace. Będziesz musiał się dowiedzieć co się dzieje z zaginionymi karawanami. Porozmawiaj z nim także o Deth Clow. Teraz możesz pójść do Beth. Jeśli dobrze Ci pójdzie Beth da Ci rabat na broń. Następnie musisz porozmawiać z Szaleńcem który mieszka w Old Town obok Harolda (mutanta). Kiedy odmówi on rozmowy z tobą pójdź do Harolda i porozmawiaj z nim. Po powrocie do szaleńca zabierze cie on do Jaskini Deth Clow'ów. Nie trudź się ich zabijaniem. Wrócisz tam jak będziesz miał lepszą broń. Teraz czas porozmawiać z Kaynem w kasynie. Porozmawiaj z nim o pracy. On zaprowadzi Cię do szefa podziemia Deckera. Zaraz po wizycie w piwnicy i rozmowie z Deckerem idź do Sheryffa. I opowiedz mu o rozmowie. Sheryff zaproponuje Ci udział w aresztowaniu Deckera. Zgódź się. Po zabiciu Deckera i wszystkich jego wspólników wróć do Sheryfa po nagrodę. Teraz czas odwiedzić sprzedawców wody (Wather Merchants). Porozmawiaj z nimi o chipie. Dowiesz się tam ze Necropolis odmawia przyjęcia dostaw wody (Co w praktyce znaczy że mają wodę z jakiegoś innego źródła). Zaproponują Ci także dostawy wody do twojej Vaulty. Jeśli masz o 2000 forsy za dużo możesz się zdecydować. Możesz jeszcze wygrać pieniądze w kasynie ale do tego potrzeba bardzo dobrze rozwiniętej umiejętności "gambling". Najlepiej jednak odmówić im (zawsze można przyjść później) ponieważ forsa się później przyda. Jeśli skorzystasz z ich oferty będziesz miał 100dni więcej na znalezienie chipa.

Pamiętaj aby zwiedzić cały Hub ponieważ są tam jeszcze inne questy, których wykonanie nie zaważy na ukończeniu gry, ale nagrody są warte twojej krwi:).


Zobacz również