Firmino.pl, czyli Twoja firma online

Firmino.pl to nowoczesne rozwiązanie przeznaczone dla mikro i małych firm. Usługa wspomaga codzienną pracę w niewielkich przedsiębiorstwach, m.in. umożliwia wygodne fakturowanie, organizację pracy, a także generowanie i analizowanie raportów sprzedaży. Co ważne, Firmino.pl działa w nowoczesnym modelu Software as a service (z ang. oprogramowanie jako usługa), także pozwala użytkownikowi na pracę z dowolnego miejsca, za pomocą przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej (Android, iOS).

Aplikacja Firmino.pl wpisuje się w nowoczesny trend udostępniania oprogramowania w postaci usługi internetowej (z ang. software as a service, czyli w skrócie SaaS). W tym modelu udostępniania usługi, wszystkie dane przechowywane są w tzw. chmurze danych. Dzięki temu, użytkownik nie musi martwić się takimi problemami jak kopiowanie plików na różne urządzenia by mieć do nich dostęp czy też bezpieczeństwem danych składowanych na fizycznych nośnikach jak laptop lub pendrive.

Główny interfejs aplikacji Firmino.pl

Główny interfejs aplikacji Firmino.pl

Najważniejsze jednak, że w praktyce do uruchomienia Firmino.pl niepotrzebne są kosztowne inwestycje w wydajny sprzęt komputerowy czy oprogramowanie. Użytkownik otrzymuje bowiem dostęp do usługi bezpośrednio z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej lub aplikacji mobilnej dla systemów Android lub iOS. Dzięki temu, niezależnie od tego gdzie się znajduje, ma możliwość szybkiego wystawienia faktury, zarządzania bazą produktów i kontrahentów czy sprawdzania statystyk sprzedaży.

Wypróbować Firmino.pl jest banalnie łatwo - wystarczy zarejestrować się na stronie Firmino.pl i podać adres poczty elektronicznej oraz własne hasło do konta. Aby rozpocząć pracę wymagane jest podanie danych firmy. Warto wiedzieć, że pierwsze trzy miesiące korzystania z usługi są całkowicie darmowe. Dzięki temu można spokojnie sprawdzić wszystkie funkcje.

Interfejs usługi jest bardzo przejrzysty. Na stronie głównej Firmino.pl wyświetlany jest wykres obrazujący sprzedaż z ostatnich 12 miesięcy, a także statystki z zadaniami do wykonania, przychodami i należnościami. Dzięki filtrom zawężającym poszukiwania kontrahentów czy też produktów nawigacja i obsługa aplikacji jest bardzo prosta i szybka. Sam interfejs usługi podzielony jest na siedem głównych grup: start, sprzedaż, produkty, kontrahenci, kontakty, kalendarz oraz analizy.

Analiza sprzedaży w aplikacji.

Analiza sprzedaży w aplikacji.

Warto zwrócić uwagę na zakładkę "analizy", gdzie wyświetlane są wykresy i rankingi odbiorców, produktów. Dostępne są też analizy pokazujące np. jak kształtowała się sprzedaż w określonym przedziale czasowym dla kontrahenta, grup kontrahentów (można je samemu zdefiniować w zakładce Kontrahenci) czy też określonych produktów. Intuicyjny interfejs pozwala w prosty sposób wystawić dokumenty sprzedażowe, takie jak: paragon, faktura VAT, faktura proforma, dokument sprzedaży wewnątrzwspólnotowej, faktura eksportowa. Można je eksportować do formatu PDF, lub też automatycznie wysłać na e-mail klienta.

Historia sprzedaży i status faktur - zawsze pod ręką!

Historia sprzedaży i status faktur - zawsze pod ręką!

Dostęp do Firmino.pl można wykupić w miesięcznym abonamencie. W wersji Standard jest to koszt tylko 4,8 zł netto, dodatkowo można dokupić obsługę dodatkowego użytkownika czy kolejnej firmy za 2,4 zł miesięcznie. Co istotne abonament może być płacony w systemie miesięcznym, kwartalnym (13,97 zł + dodatkowa firma i użytkownik 6,98 zł netto), półrocznym (27,07 zł + dodatkowa firma i użytkownik 13,54 zł netto), i najbardziej opłacalnym (rabat 12 %) rocznym (50,69 zł + dodatkowa firma i użytkownik 25,34 zł netto). Przed zakupem można też sprawdzić, jak działa aplikacja uruchamiając tryb Demo, który zawiera przykładowe dane, czy też skorzystać z wersji Basic, która pozwala na 3 miesięczne korzystanie z pełnej funkcjonalności, w tym z analiz i kalendarza dostępnych w wersji Standard.


Zobacz również