Foursquare wprowadza system ocen. Ma być lepszy od rozwiązań konkurencji

Serwis społecznościowy Foursquare uruchomił nowy system pozwalający na wystawianie ocen lokalnym firmom. "To nie jest prosta ocena gwiazdkami" - zachwala na blogu swoje nowe rozwiązanie.

Wraz z nową wersją aplikacji dla systemu iOS serwis społecznościowy Foursquare zdecydował się także na wprowadzenie nowego systemu pozwalającego na ocenę lokalnych firm w 10-stopniowej skali.

"Jeżeli teraz będziesz czegoś szukał za pomocą sekcji Explore zobaczysz obok nazwy miejsca punktację od 1 do 10, która pozwoli ci się bardzo szybko zorientować, jak bardo to miejsce lubią inni" - czytamy na oficjalnym blogu serwisu.

Foursquare zastrzega jednocześnie, że jego rozwiązanie różni się od innych systemów ocen, które obecnie dostępne są na rynku (chodzi tutaj np. o serwis Yelp.pl):

"W przeciwieństwie do innych stron, gdzie każde miejsce dostaje 3,5 gwiazdki, nasza punktacja opiera się na tej samej magii Foursquare, która zasila funkcję Explore. Bierzemy pod uwagę różne sygnały takie jak poziom lubienia danego miejsca (lub jego nielubienia), popularność, lojalność i lokalne doświadczenia oraz prawie 3 miliardy "zameldowań" od ponad 3 milionów ludzi na całym świecie. Z każdym "zameldowaniem" i wyszukiwaniem Explore nasza punktacja będzie działała inteligentniej i lepiej"

Wspomnianą punktację można sprawdzać nie tylko z poziomu aplikacji, ale również na stronie Foursquare.

Pobierz: nowa wersja aplikacji Foursquare dla iOS


Zobacz również