GodFather - sprawdź, jak dziś tworzy się gry!

Firma Electronic Arts udostępniła trzy nowe filmy, przedstawiające Jamesa Caana i Roberta Duvalla podczas nagrań do gry "Godfather", opartej na kultowym filmie o tym samym tytule.

Udostępnione filmy pozwolą nam zobaczyć, jakich sposobów używają dziś producenci, aby jak najwierniej przenieść wizerunki znanych z oryginalnego filmu bohaterów do gry oraz relację z jej pierwszej oficjalnej prezentacji, która odbyła się 10 lutego w Nowym Jorku. W jednym z filmów zobaczymy np. Jamesa Canna, obwieszonego siatką czujników rejestrujących ruchy mięśni twarzy - co ma posłużyć do jak najwierniejszego oddania w grze jego mimiki.

Przypomnę tylko, że "Godfather" trafi do sklepów prawdopodobnie pod koniec 2005 roku w wersjach na PlayStation 2, Xbox, PSP oraz PC. Gra zainspirowana klasycznym już filmem z 1972 roku, będzie oferować zupełnie nową, niezwiązaną bezpośrednio z nim fabułę z udziałem postaci tam występujących. Akcję gry osadzono w Nowym Jorku w latach 1945 - 1954. Będzie ona oferować nieliniową fabułę w stylu GTA, dzięki czemu każdą z misji gracz będzie mógł wykonać na kilka odmiennych sposobów - przy użyciu przemocy lub np. negocjacji. Co ciekawe, każdy wybór dokonany przez gracza będzie miał poważny wpływ na jego dalsze poczynania w grze. Zadania w poszczególnych misjach będą obejmować szeroki wachlarz zbrodniczych czynności. W trakcie rozgrywki będziemy m.in. rabować banki, uczestniczyć w strzelaninach samochodowych, wymuszać haracze i zabijać na zlecenie.

Plik do pobrania:

Godfather - filmy z produkcji gry


Zobacz również