Google tworzy w Chinach agregator zakupów grupowych

Portal grupujący oferty zakupów grupowych zaoferowało Google. Usługa jak na razie jest w fazie testów i działa tylko w Chinach. Od jej popularności zależy to czy zostanie ona rozszerzona na inne kraje.

Usługa Google to nic innego jak portale typu Snuper czy też GoDealla, działające z powodzeniem na polskim rynku. Mechanizm Google przeczesuje wszystkie dostępne na rynku chińskim serwisy oferujące zakupy grupowe i wyświetla oferty dla danej lokalizacji.

Google Shihui

Google Shihui

Strona nosi nazwę Google Shihui i została uruchomiona wczoraj. To nie pierwszy raz kiedy Google uruchamia swój agregator. W zeszłym roku gigant z Mountain View utworzył podobny silnik do wyszukiwania ofert w Hongkongu. Projekt nie przetrwał jednak zbyt długo.

Agregator zakupów grupowych jest szczególnie przydatny na rynku chińskim bowiem, według szacunków, na tamtejszym rynku działa ok. 4000 stron z okazyjnymi ofertami.

Google podkreśla, że Shihui jest jak dotąd w fazie testów i dalszy rozwój agregatora zależy tylko od jego popularności. Czy agregator od Google przyjąłby się waszym zdaniem na polskim rynku?


Zobacz również