Halo na PC gotowe!

Microsoft Game Studios, Bungie Studios i Gearbox Software ogłosiły, że ukończono prace nad "Halo" w wersji dla Windows – gra uzyskała status "gold" i trafiła już do tłoczni.

Po oszałamiającym sukcesie gry w wersji na Xbox'a, Halo trafi wreszcie do rąk użytkowników komputerów PC. Zapowiadana wersja została wzbogacona w stosunku do wersji na Xboxa o szereg nowych opcji. W pecetowej wersji gry wprowadzono m.in. obsługę rozgrywek w Internecie, nowe mapy, pojazdy oraz nowe rodzaje broni. Gra została także zoptymalizowana, tak, aby jak najlepiej wykorzystać dokładność sterowania za pomocą myszy i klawiatury. Gra będzie również wykorzystywać możliwości najnowszych kart graficznych umożliwiając rozgrywkę w rozdzielczości 1600x1200 i większych. Do zabawy w Internecie przygotowano graczom szereg rodzajów rozgrywek (zarówno grę w trybie drużynowym jak i indywidualnym).

Akcja gry, która jest typową strzelaniną FPP, toczy się w odległej przyszłości, w czasie kiedy nad cały rodzajem ludzkim zawisło widmo zagłady. Autorami nieszczęścia jest przerażająca frakcja obcych, którzy spychają resztki ziemskich sił w kierunku starożytnego świata zwanego Halo. Gracze będą mieli okazję wcielić się w legendarnego cyborga bojowego zwanego Master Chief, a ich zadaniem będzie odkrycie starożytnych tajemnic złowrogiego świata Halo. Nie muszę dodawać, że po drodze gracze będą mieli mnóstwo okazji do wykazania się swoją "przydatnością" bojową.

W USA Halo ukaże się już 30 września tego roku, a Wielkiej Brytanii o 10 dni później.


Zobacz również