Hewlett-Packard stawia na gwiazdy

Hewlett-Packard, choć jest liderem w branży, chce umocnić pozycję dzięki reklamie. Jak podaje Puls Biznesu firma zamierza zainwestować 300 mln USD w największą promocję swoich urządzeń w historii przedsiębiorstwa. Ograniczy się wyłącznie do drukarek, najbardziej dochodowego działu w portfelu firmy.

Kampania reklamowa, która nosi nazwę Print 2.0, ma sprawić, że firma nie będzie już postrzegana tylko jako producent drukarek, ale też jako dostawca programów graficznych online. W tworzeniu nowego wizerunku firmy mają pomóc znane twarze, m.in. Gwen Stefani, znana i popularna wokalistka. Poza nią w kampanii pojawią się również Jake Burton, twórca i projektant snowboardów oraz projektantka Paula Scher.

Koncern liczy, że dzięki kampanii umocni się na pozycji lidera na światowym rynku drukarek. Firma już może się pochwalić dobrymi wynikami. W ostatnim kwartale sprzedaż sprzętu do drukowania wyniosła 6,75 mld USD, co stanowi 8,3-proc. wzrost - czytamy w PB.


Zobacz również