"I'm a PC" Microsoftu przed sklepami Apple (zdjęcie)

W połowie września informowaliśmy o nowej inicjatywie marketingowej Microsoftu pod hasłem "I'm a PC". Realizowana z wielkim rozmachem kampania właśnie uderzyła swojego największego rywala, firmę Apple, poniżej pasa. Oto dowód.

Serwis AppleInsider udostępnił zdjęcie, na którym widać specjalny kiosk z reklamami "I'm a PC" przed samym wejściem do Apple Store (można w nim nagrywać swój film "I'm a PC"). Co ciekawe, oprócz plakatów, w tym samym miejscu na kilka dni ustawiona została również obsługa pośrednio zniechęcająca do zakupów w sklepie Apple'a. Dowód poniżej:

Źródło: appleinsider.com

Źródło: appleinsider.com

Komentarz pozostawiamy czytelnikom.

"Większość internautów zapewne słyszała o popularnych kampaniach marketingowych Apple pod hasłem "I'm a Mac", w których występują wyluzowany młody człowiek, który przedstawia się jako Mac oraz mężczyzna w średnim wieku, w okularach i z brzuszkiem - PC - który ciągle miewa ze sobą problemy. Gigant z Redmond postanowił w ramach swojej kampanii reklamowej pokonać rywala jego własną bronią i wyprodukował spoty "I'm a PC"." - fragment artykułu "I'm a PC" - nowa kampania reklamowa Microsoftu.

Żródło: AppleInsider


Zobacz również