Imię za 5000 USD

Witryna IUMA (Internet Underground Music Archive) ogłosiła niezwykły konkurs - rodzice, którzy nazwą swoje dzieci IUMA, mogą otrzymać 5000 USD. Pierwsza para zdobyła już nagrodę, kolejne 9 nagród czeka...

Istnieje wiele sposobów na promocję witryny internetowej - najczęściej stosowane rozwiązania to reklama radiowa, prasowa czy telewizyjna. Istnieją też inne metody pozyskiwania popularności. IUMA (Internet Underground Music Archive) ogłosiła niezwykły konkurs - rodzice, którzy zgodzą się nadać swemu dziecku imię IUMA, otrzymają od firmy 5000 USD. Firma ufundowała 10 takich nagród. Z regułami przedsięwzięcia "Name your baby IUMA" można zapoznać się na stronie www.iuma.com. Niestety, uczestnikami konkursu mogą być tylko obywatele Stanów Zjednoczonych.

Pierwszymi rodzicami, którzy zdecydowali się na udział w konkursie, są Travis i Jessica Thornhill z miasta Hutchinson (Kansas, USA). Ich syn, IUMA Dylan-Lucas urodził się 11 sierpnia br. Informację o konkursie pierwszy przeczytał ojciec, basista zespołu Opus. Żona bez wahania zaakceptowała pomysł, zwłaszcza że babcia dziecka twierdziła, iż noworodek na pewno pozwoli pomnożyć ich majątek. Travis Thornhill dodaje jeszcze, że jego syn, gdy dorośnie, będzie mógł chwalić się ciekawą historią swego imienia. Konkurs ma potrwać do 1 listopada br. Organizatorzy liczą na to, że szybko znajdą się następne pary, które będą chciały uzyskać 5000 USD lub darmową subskrypcję muzyki prezentowanej przez IUMA.

Właściciele witryn internetowych zaskakują coraz częściej swoimi przedsięwzięciami marketingowymi i akcjami reklamowymi. Przypomnijmy, że w tym roku amerykańskie miasto Halfway w stanie Oregon zmieniło nazwę na half.com i reklamuje popularną witrynę zajmującą się sprzedażą używanych płyt CD, książek, filmów i gier. Specjaliści od marketingu miewają czasem naprawdę niezwykłe pomysły.


Zobacz również