Internetowe rozmowy

Kanadyjska firma ERing Solutions rozwiązała problem odbierania rozmów telefonicznych podczas korzystania z Internetu.

Program ItRings kanadyjskiej firmy ERing Solutions to remedium na kłopoty użytkowników Internetu, którzy podczas korzystania z sieci nie mogą odbierać rozmów telefonicznych. Aplikacja jest dostępna w dwóch wersjach: bezpłatnej, wyświetlającej banery i pozbawionej modułu reklamowego dostępnej w cenie 4,95 USD miesięcznie. Użytkownik komputera po zainstalowaniu programu, podaniu odpowiednich danych i wyborze hasła może już odbierać przychodzące rozmowy bez potrzeby zrywania połączenia internetowego.

Rozmówcy powinni jednak znać numer dostępowy firmy świadczącej usługi ItRings na danym terenie - nie mogą bowiem skontaktować się z użytkownikiem bezpośrednio. Muszą skorzystać, w zależności od kraju, z darmowego bądź lokalnego połączenia, by dodzwonić się do firmy nadzorującej usługi, i dopiero wtedy uzyskać połączenie z internautą. Na ekranie użytkownika wyświetla się odpowiednie okienko dialogowe z numerem rozmówcy. Korzystająca z Internetu osoba nie musi zrywać sieciowego połączenia, aby przeprowadzić rozmowę. Dialog przypomina werbalną wersję czatu - rozmówcy nagrywają i odsłuchują kolejne wiadomości.

Najnowsza wersja ItRings 5.0 zapewnia szybsze usługi, ma bardziej przejrzysty interfejs i oferuje funkcje poczty głosowej. Aplikacja działa na komputerach z zainstalowanym systemem Windows 9x, NT i 2000. Wymaga karty dźwiękowej, głośników i mikrofonu. Z rozwiązań oferowanych przez Ering, dzięki umowom, jakie podpisała firma z lokalnymi dostawcami usług internetowych, można korzystać w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, a także w Korei Południowej, na Filipinach, w Izraelu, Meksyku, Brazylii, Chinach, Hiszpanii oraz w Wlk. Brytanii.


Zobacz również